نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

جنبه‌های مختلف زندگی شهید چمران برای دانشگاهیان تبیین شود

حجت‌الاسلام علی درویشی گفت: ضرورت دارد جنبه‌های مختلف زندگی شهید چمران، به‌عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی، هرچه بیشتر برای جامعه به‌ویژه دانشگاهیان تبیین شود.
کد خبر: ۶۷۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ - 19June 2024

جنبه‌های مختلف زندگی شهید چمران برای دانشگاهیان تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان امروز، ۳۰ خردادماه در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه راهکار مقابله با تحریم‌های دشمن، قدرتمندترشدن کشور در همه عرصه‌هاست، گفت: یک تفکر این است که ما باید تابع کشور‌های قدرتمند برای رفع مشکلات باشیم و تفکر دیگر آن است که برای مقابله با دشمنان و تحریم‌های آنان، در همه عرصه‌ها قدرتمند شویم.

وی افزود: ما در حوزه صنایع نظامی قدرتمند شده‌ایم و تحریم تسلیحاتی غرب علیه نظام اسلامی کاملاً بی‌اثر شده است؛ بنابراین راهکار مقابله با تحریم‌ها نه تسلیم شدن در برابر غرب بلکه قدرتمندتر شدن در همه عرصه‌های کشور است.

درویشی ادامه داد: یکی از شاخص‌های راه شهید رئیسی، این است که خدمت به مردم تقویت شود و کشور در همه جنبه‌ها و عرصه‌ها قدرتمند بشود؛ کشوری که از هر نظر قوی باشد به‌راحتی در برابر تحریم‌های بیگانگان و غرب، ایستادگی خواهد کرد و آنها هم در تحریم چنین کشوری، شکست خواهند خورد.

وی گفت: ضرورت دارد جنبه‌های مختلف زندگی شهید چمران، به‌عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی، هرچه بیشتر برای جامعه به‌ویژه دانشگاهیان تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان از اساتید بسیجی استان خواست مردم را به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ترغیب کنند؛ زیرا انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار اهمیت دارد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها