مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

آسایش و امنیت کشور مرهون خون مطهر شهدا است

سردار «کوشکی» با بیان اینکه شهیدان برای دفاع از اسلام به دستور ولی خدا عمل کردند، افزود: شهدا روزی رسان هم هستند و اینکه امنیت، آسایش و آرامش و همه چیزی که کشور ما اکنون دارد، مرهون خون مطهر شهدا است. 
کد خبر: ۶۷۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 19June 2024
آسایش و امنیت کشور مرهون خون مطهر شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فراشبند که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورا برگزار شد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: یکی از ویژگی اصلی شهیدان این بود که عاقبت بخیر شدند و عمر کوتاه دنیا را به عمر روزی خواری نزد خداوند تغییر دادند بنابه گفته امام راحل (ره) شهیدان ره صد ساله را یک شبه طی کردند.
 
وی با بیان اینکه شهیدان برای دفاع از اسلام به دستور ولی خدا عمل کردند، افزود: شهدا روزی رسان هم هستند و اینکه امنیت، آسایش و آرامش و همه چیزی که کشور ما اکنون دارد، مرهون خون مطهر شهدا است. 
 
سردار کوشکی با اشاره به روند تکمیل یادمان شهید گمنام فراشبند، اظهار کرد: یادمان شهدای گمنام قبله گاه فرهنگی شهر است و اگر یادمان این شهدا آباد شود، دل مردم شهر آباد خواهد شد. 
 
این مقام مسئول بر تشکیل مداوم شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فراشبند تاکید کرد و اظهار کرد: ۵ دستور کار اصلی این شورا، اعم از یادمان شهید گمنام، کتاب نقش شهرستان در دفاع مقدس، شهرآرایی، یادواره شهدای شهرستانی و ساخت المان‌های مرتبط با شهدا است که باید مورد توجه ویژه اعضا باشد و با جدیت مصوبات در دستور کار قرار گیرد. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به تاثیر مزین شدن معابر شهر‌ها و روستا‌های شهرستان به نام و تمثال شهدا، ادامه داد: نامگذاری‌ها و ساخت المان‌های مرتبط با شهید شاخص شهرستان باید با تمام دقت و ملاحظات انجام شود تا به نحو احسن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رخ دهد.
 
سردار کوشکی با بیان اینکه شهرستان فراشبند یکی از پیشگام در دفاع مقدس بوده است، بر همت مسئولان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شهرداری فراشبند باید تعهدات خود را در قبال ساخت مسائل زیرساختی نظیر سرویس بهداشتی و سقاخانه یادمان شهید گمنام اجرایی کند.
 
گفتنی است، جدول زمان بندی تکمیل یادمان شهدای گمنام شهرستان، واگذاری اعتبارات و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها