شهید «عبدالهادی صیامی»:

فرزندانتان را شایسته خدمت به نظام جمهوری اسلامی تربیت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالهادی صیامی» آمده است: از شما می‌خواهم که فرزندانتان را در راه راست هدایت کنید و به آنها آزاده زیستن را بیاموزید که پشتوانه محکمی در آینده برای مملکت اسلامی شوند و شایستگی خدمت به نظام الهی جمهوری اسلامی را پیدا کنند.‌
کد خبر: ۶۷۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱ - 20June 2024

فرزندانتان را در راه راست هدایت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«عبدالهادی صیامی» یکی از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بهشهر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی نامه شهید

«عبدالهادی صیامی» در یکم دی ۱۳۴۹ در خانواده با ایمان و متدین در شهرستان بهشهر به دنیا آمد و در دامن پرمهر و محبت مادرش «سید آمنه حسینی» و پدرش «محمدرضا صیامی» پرورش یافت. دوران تحصیلی را تا مقطع متوسطه در مدارس گرجی محله و دبیرستان ودودی با موفقیت و جدیت پشت سر گذاشت و یکی از دانش آموزان خوب در تحصیل و اخلاق بود. عبدالهادی در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی آن دوران و برگزاری مراسمات مذهبی مدرسه و محل سکونت نقش موثر و حضور پررنگی داشت. «عبدالهادی صیامی» در عضویت بسیج لشکر ۲۵ کربلا به اسلام خدمت می‌کرد که در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید پس از ۹ سال تفحص و در گلزار شهدای گرجی محله بهشهر خاکسپاری شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید‌

ای برادران و خواهرانم! از شما می‌خواهم که فرزندانتان را که در حال حاضر هستند و به دنیا می‌آیند در راه راست هدایت کنید و به آنها آزاده زیستن را بیاموزید و اگر پسر بودند همچون امام حسین علیه السلام و اگر دختر بودند مثل حضرت زهرا سلام الله علیها و به آنها تکیه کنید که پشتوانه محکمی در آینده برای مملکت اسلامی شوند و شایستگی خدمت به نظام الهی جمهوری اسلامی را پیدا کنند.‌

ای برادران و خواهران مسلمان! دست از یاری امام برندارید و این نعمت بزرگ را که خداوند به شما ارزانی داشته قدر بدانید و پاس بدارید که به ما راه راست پیمودن را آموخت.

امت حزب الله! زمان، زمان جنگ است باید به پا خیزید و الان که رژیم صدام در حال سقوط است دست به دست هم دهید و کینه توزی، نفاق و تفرقه را کنار بگذارید و با وحدت کلمه کار صدام و کلاً کار تمام متجاوزین را یکسره کنید. من نیز به فرمان امام لبیک گفتم و به جبهه آمدم تا اینکه خدمتی به اسلام و مسلمین کرده باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار