یادواره شهدای سادات زنجانی برگزار شد

یادواره 113 شهید سادات استان زنجان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان و حسینیه اعظم زنجان برگزار شد. 
کد خبر: ۶۷۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹ - 20June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، یادواره 113 شهید سادات استان زنجان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان و حسینیه اعظم زنجان در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌‌های معظم شهدای سادات برگزار شد.

«عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهدای سادات و تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: سادات همواره خودشان را متصل به سلاله پاک و مطهر اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) می‌دانند و احساس مسؤولیت بیشتری دارند و شهدای سادات نیز به ائمه اطهار تأسی و با بهره‌گیری از مکتب حضرت امیرالمؤمنین (ع)، در دفاع از ولایت ایستادگی کردند و در نهایت به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید قدردان ایثار و جانفشانی شهدای والامقام باشیم، تصریح کرد: شهدای والامقام در همه مراحل زندگی ما همواره گره‌گشا هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هدف از برگزاری این یادواره‌ها را خلق فرصت‌ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های برجسته شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس عبودیت آنها بود و مخلصانه در راه خدا کار می‌کردند.

در بخشی از این مراسم «قاسم محمدی» دبیر کانون‌های رضوی استان زنجان نیز با اشاره به ویژه‌گی‌های شهدا اظهار داشت: جبهه با توجه به ویژگی و خلوص شهدا بسیار نورانی بود.

وی با بیان اینکه شهدا در میدان نبرد با تمام وجود با خداوند ارتباط داشتند، ادامه داد: شهدای والامقام همواره راضی و رضایتمند بودند و به خاطر داشته‌های خود، از خداوند شاکر بودند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار