فرمانده سپاه کنگاور:

نقشه استکبار جهانی برای غرب آسیا با تدبیر داهیانه رهبر انقلاب خنثی شد

سرهنگ «اله دانه» گفت: برنامه ریزی نقشه استکبار جهانی برای غرب آسیا جواب داده نشد چون این نقشه خبیث نه برای خاورمیانه بلکه ویژه غرب آسیا بود که با تدبیر داهیانه رهبر انقلاب خنثی و هژمونی پوشالی رژیم صهیونیستی از بین رفت.
کد خبر: ۶۷۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ - 20June 2024

نقشه استکبار جهانی برای غرب آسیا با تدبیر داهیانه رهبر انقلاب خنثی شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ  پاسدار «علی اصغراله دانه» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سرسرای علامه طباطبایی این شهرستان برگزار شد. به استفاده از دانش و توان پیشکسوتان جهاد ومقاومت تاکید کرد و اظهار داشت: شما عزیزان ارتباط خود را با سپاه قطع نکرده و در تبیین فرهنگ بسیج و ارایه آن به نسل جوان تلاش و کوشش کرده و با این نهاد انقلابی همکاری های لازم را داشته باشند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور تصریح کرد: بدون شک هم اندیشی در بین نیروهای سپاه و بسیج تاثیر بسزایی در رشد و توسعه همه جانبه برنامه ها و ماموریت های جاری دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقشه استکبار جهانی برای غرب آسیا اشاره کرد و افزود: این نقشه خبیث نه برای خاورمیانه بلکه ویژه غرب آسیا بود که با تدبیر داهیانه رهبر انقلاب خنثی و هژمونی پوشالی رژیم صهیونیستی از بین رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور با بیان اینکه روزی با تجهیز هواپیماها و نفربرها به خاک ما حمله کردند؛ ولی امروز به بی اثر بودن این حملات اعتراف می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طراحان عملیات تاریخی طوفان الاقصی، پایان رژیم غاصب صهیونیسیتی را آغاز کرده اند، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب در قرن جدید شاهد ذوب شدن رژیم کودک کش اسرائیل در مقابل چشم مردم دنیا خواهیم بود.

سرهنگ اله دانه یادآور شد: اندیشیکده های صهیونیست که روزی برای سرنگونی جمهوری اسلامی سناریو ارائه می کردند، امروز منتظر اضمحلال رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار