مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

دانشنامه دفاع مقدس جامع‌ترین منبع تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس است

«واحد» گفت: امروزه جامعه نیازمند الگوپردازی از قهرمانان ملی است و دانشنامه دفاع مقدس جامع ترین منبع محتوا در حوزه دفاع مقدس برای نسل ها است.
کد خبر: ۶۷۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ - 20June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هم‌فکری و هم‌اندیشی نمایندگان ادارات و نهادهای درخصوص دانشنامه دفاع مقدس استان ‌ بعداز ظهر روز گذشته (چهارشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه سعی شده با بهرمندی از حضور نفرات متخصص در جمع پژوهشگران دانشنامه روند تدوین آن را تسریع ببخشیم افزود: امروزه جامعه نیازمند الگوپردازی از قهرمانان ملی است و دانشنامه دفاع مقدس جامع ترین منبع محتوا در حوزه دفاع مقدس برای نسل ها است.

وی از برنامه‌های انجام شده در ارتباط با دانشنامه توضیحاتی را بیان کرد و افزود: تمام مقالات ارائه شده باید در ارتباط با دفاع مقدس باشد و کلیه ادارت نیز نماینده های خود را جهت برنامه ریزی به اداره کل حفظ آثار معرفی نمایند.

وی با بیان اینکه باید به یک همدلی برسیم و با عبور از موانع، تا پیش از آنکه بزرگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از بین ما بروند؛ اطلاعات و خاطراتشان ثبت و ضبط و داده‌ها تدوین شوند؛ که تحقق این مهم نیازمند استفاده از ظرفیت نیروهای علمی و پژوهشی است.

از تمام مجموعه های مرتبط و یگان های نظامی  و ادارات استان خواستار اهتمام و همکاری جهت تسریع در روند تدوین این مجموعه هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار