فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

فرهنگ مقاومت از مؤلفه‌های قدرت کشور است

سردار «رجبی» گفت: در ارزیابی قدرت بازدارندگی کشور فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی از مولفه‌های مهم محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ - 20June 2024

فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی از مؤلفه‌های قدرت کشور هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در مراسم یادواره شهدای فصل بهار ارومیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دارلک، جهنم دره و منطقه عملیاتی سلماس اظهار داشت: عظمت، اقتدار و قدرت بازدارندگی امروز کشور مرهون ایثار و فداکاری شهدا و پایمردی ایثارگران است و امروز ما هرچه داریم به برکت رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان است.

وی فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی را یکی از مؤلفه‌های قدرت کشور برشمرد و تصریح کرد: از مولفه‌های موثر دیگر در ارزیابی قدرت بازدارندگی کشور وجود ولایت فقیه، نیرو‌های مسلح و مردم فداکار کشورمان است که در همه صحنه‌ها با اتکا به دین مبین اسلام و حتی شرایط سخت و بحران‌ها همواره همراه دلتمردان هستند.

سردار رجبی گفت: در این ایام کشورمان در آستانه یک رویداد مهم سیاسی است و مردم ما همچون دفعات گذشته با هوشمندی و درک موقعیت، فراز دیگری از قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تبیین و تشریح اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو افزود: چراکه مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات یکی دیگر از مولفه‌های قدرت بازدارندگی کشور است؛ و موجب افزایش اقتدار کشور می‌شود.

وی از برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در سال آینده نیز خبرداد و گفت: این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان است و در همین راستا در کنار سایر اقدامات فرهنگی، برنامه‌های گرامیداشت یادواره‌های شهدا در سراسر استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها