فرمانده نیروی زمینی سپاه:

دشمن برای فشار به مردم هر جنایتی را مرتکب می‌شود

سردار پاکپور گفت: دشمن برای سد کردن راه پیشرفت این ملت و در فشار و تنگنا قرار دادن زندگی آنان به هر جنایت و اقدامی دست زده؛ اما هر بار ننگ و ناکامی تازه‌ای برداشت کرده است.
کد خبر: ۶۷۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 20June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی «کهنه جلگه» در خراسان شمالی با تاکید بر گسترش همه جانبه مشارکت جهادی نیروی زمینی سپاه در پیشرفت و سازندگی کشور اظهار داشت: در کنار انجام شبانه روزی رسالت مهم و ماموریت بزرگ حفظ و پاسداری از امنیت کشور در لایه‌های گوناگون و جغرافیای وسیع کشور، روند مشارکت نیروی زمینی در پیشرفت و سازندگی کشور افزایش و گسترش پیدا کرده است.

دشمن برای فشار به مردم هر جنایتی را انجام می‌دهد

وی افزود: از بزرگترین جلوه‌های مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است چرا که دشمن برای سد کردن راه پیشرفت این ملت و در فشار و تنگنا قرار دادن زندگی آنان به هر جنایت و اقدامی دست زده است، اما هر بار ننگ و ناکامی تازه‌ای برداشت کرده است.

سردار پاکپور گفت: سپاه و نیروی زمینی آن برای خدمت به مردم و کمک به پیشرفت کشور از هر امکان و ظرفیتی در کنار اجرای سایر ماموریت‌های ذاتی دریغ نکرده است زیرا گسترش مشارکت جهادی در پیشرفت و سازندگی کشور و خادمی ملت را افتخار خود می‌داند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه مشارکت در جهاد آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی و یا فاقد آب آشامیدنی سالم را یکی از عناوین مهم فهرست اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور عنوان کرد و افزود: در جهاد بزرگ آبرسانی سپاه، تامین آب بیش از ۱۰ هزار روستا در استان‌های مختلف کشور هدف گذاری شده است که سهم نیروی زمینی از این تعداد ۳ هزار روستا است که از این تعداد تاکنون عملیات آبرسانی به ۷۰۰ روستا در سخت‌ترین مناطق جغرافیایی کشور توسط نیروی زمینی سپاه به مرحله بهره‌برداری رسیده و میزان پیشرفت نهضت آبرسانی توسط این نیرو در روستا‌های باقیمانده بیش از ۹۰ و ۹۵ درصد است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن زاده جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه نیز عنوان کرد: بهره‌برداری از فاز یکم و دوم این پروژه، بیش از ۹ هزار نفر از جمله ساکنین روستا‌های محمد عوض، محمدآباد، شاتوت، یموق، کوه قلعه، چاقان، کاریز، کلاته اله قلی، کهنه جلگه، محمد بردی، ساخلی ایلمان، شبلی، شورسو و یارچلی از برکات و مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: در نهضت آبرسانی به روستا‌ها و نقاط دارای تنش آبی کشور نیز شاهد مشارکت تمام قد نیروی زمینی سپاه هستیم که همه تعهدات مربوط به این طرح نیز به یاری خدا در زمان تعیین شده به اتمام خواهد رسید و به مردم عزیز هدیه می‌شود. 

سردار قربان محمد اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیز با اشاره به ویژگی‌های اجرای این پروژه گفت: قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) با بکارگیری تیپ جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در حالی اجرای این پروژه را عهده دار شد که پیمانکار قبلی به دلیل سختی مسیر آن را رها کرده بود، اما با کار جهادی، در کوتاه‌ترین زمان و پایین‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت این پروژه به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: برای این پروژه بیش از ۲۳ میلیارد تومان در قالب ایجاد ۳ ایستگاه پمپاژ، دو مخزن ۲۵۰ متر مکعبی، ۲۰ حوضچه و ۶۷۳۸ متر خطوط انتقال و بیش از ۳۳۰ متر محوطه سازی هزینه شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها