سردار کارگر:

امیدوارم رئیس جمهور آینده ادامه دهنده راه شهید رئیسی خصوصاً در مسائل فرهنگی باشد

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور تواضع و پرکاری را ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: شهید رئیسی هرچه مسئولیت بیشتر و مهم‌تری می‌گرفتند، تواضع بیشتری پیدا می‌کردند.
کد خبر: ۶۷۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ - 20June 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه) در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن اشاره به خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید در مسائل فرهنگی و راهیان نور اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی قبل از حضور در مسئولیت ریاست‌جمهوری از کسانی بودند که هرساله به راهیان نور می‌آمدند. ایشان در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ علی‌رغم فشردگی کاری، به راهیان نور آمدند و جایگاه ویژه‌ای برای شهدا و خصوصاً شهدای گمنام قائل بودند.

امیدوارم رئیس جمهور آینده ادامه دهنده راه شهید رئیسی خصوصاً در مسائل فرهنگی باشد

سردار کارگر افزود: امیدواریم هر کدام از نامزدهای ریاست جمهوری که انتخاب می‌شود، در مسائل فرهنگی راه رئیس‌جمهور شهید را دنبال کنند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه ابعاد راهیان نور را گسترده دانست و با تاکید براینکه راهیان نور را باید یک فعالیت کیفی دانست، گفت: راهیان نور هر ساله نسبت به سال قبل رشد داشته است؛ این رشد برخی سال‌ها قابل قبول و سال‌هایی قابل تامل بوده است؛ چراکه مثلا در سال‌های شیوع کرونا تعطیلی به‌وجود آمد. 

سردار کارگر با تاکید بر اینکه اخلاص مهم‌ترین مؤلفه تاثیرگذاری در راهیان نور است، گفت: اگر در اقدامات راهیان نور اخلاص داشته باشیم، حتمأ خداوند به ما توفیق خواهد داد تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

امیدوارم رئیس جمهور آینده ادامه دهنده راه شهید رئیسی خصوصاً در مسائل فرهنگی باشد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خاطرات خود با رئیس جمهور شهید اشاره کرد و افزود: من از سال ۱۳۸۰ بیشتر با آقای رئیسی آشنا شدم؛ ایشان هرچه مسئولیت بیشتر و مهم‌تری می‌گرفتند، تواضع بیشتری پیدا می‌کردند. در آخرین جلسه مشترکی که با رئیس‌جمهور فقید داشتم از ایشان برای افتتاح پنج موزه‌ دفاع مقدس در استان‌های مختلف دعوت کردم که خطاب به من گفتند، شما سردار هستید و بنده هم سرباز رهبری و خادم مردم؛ لذا قبول کردند در افتتاح این موزه‌ها حضور داشته باشند. 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان تواضع و پرکاری را از ویژگی‌های برجسته آیت‌الله رئیسی دانست و درباره فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص ایشان گفت: تعابیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با شهید آیت‌الله رئیسی فرمودند واقعا در ایشان وجود داشت و ما به‌عنوان مسئولین باید ایشان را الگوی کاری‌ خود قرار دهیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار