رییس دادگستری مهاباد:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خانواده شهداست

«بنایی» گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خانواده شهداست و باید رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران در دفاع مقدس سرلوحه همه در خدمتگزاری به مردم کشور باشد.
کد خبر: ۶۷۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ - 20June 2024

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خانواده شهداست

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، آیین معنوی غبارروبی مزار شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز با حضور فرماندار، رییس دادگستری، دادستان، امام جمعه، مسوولان اجرایی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی در مزار شهدای شماره یک مهاباد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

رییس دادگستری مهاباد در این آیین اظهار داشت: توفیق خدمت مسوولان به مردم در سایه فداکاری شهداست و باید با عمل به وظایف و خدمتگزاری صادقانه به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

جواد بنایی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به پشتوانه خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران در دفاع از میهن اسلامی بایستی سرلوحه همه در خدمتگزاری به مردم کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: یکی از عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بوده و می‌تواند بسیاری از معادلات سیاسی را به نفع کشور تغییر دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار