امام جمعه کرمان:

امنیت ثمره شیرین دستگاه قضا برای کشور است

حجت‌الاسلام «علیدادی‌سلیمانی» با بیان اینکه دستگاه قضا ثمرات فراوانی برای توده‌های مردم و کشور به ارمغان می‌آورد، گفت: امنیت و آرامش از ثمراث دستگاه قضاست.
کد خبر: ۶۷۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵ - 20June 2024

امنیت ثمره شیرین دستگاه قضا برای کشور است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۳۱ خردادماه در همایش محوری هفته قوه قضائیه استان با بیان اینکه بعضی افراد برای خدمت به مردم و انقلاب شخصیتشان را در طبق اخلاص می‌گذارند، اظهار داشت: انواع تهمت‌ها متوجه این افراد می‌شود اما آنها در سکوت به سر می‌برند و به خود اجازه نمی‌دهند از خود دفاع کنند و به خاطر خدا این ترور شخصیت را با جان و دل می‌پذیرند و آیت‌الله بهشتی این‌گونه بود که جان خود را برای اهداف بلند نظام و اسلام فدا کرد.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: دستگاه قضا ثمرات فراوانی برای توده‌های مردم و کشور به ارمغان می‌آورد و امنیت و آرامش از ارمغان‌های دستگاه قضاست. امنیت از نعمت‌های اصلی و ارزشمند برای هر انسان است و زندگی بدون آرامش معنا و مفهومی ندارد و دستگاه قضا در ایجاد این آرامش و امنیت سهم مهمی دارد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این همایش با بیان اینکه قضاوت کار بسیار سختی است، گفت: هفته قوه قضائیه امسال در شرایطی برگزار می‌شود که غم بزرگ شهادت آیت‌الله رئیسی را داریم. او فرزند دستگاه قضا بهشتی ثانی بود.

وی در ادامه به ویژگی‌های مشترک شهید بهشتی و شهید رئیسی پرداخت و ارتباط با مردم، تلاش برای رفع دغدغه‌های مردم، سکوت به نفع جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف و... را از جمله این ویژگی‌ها برشمرد و افزود: کار آیت‌الله رئیسی تعطیل‌بردار نبود و هیچ‌گاه کار را رها نمی‌کرد.

استاندار کرمان اظهار کرد: شهید رئیسی مانند شهید بهشتی در همه جا مبانی دین مبین اسلام و آرمان‌های انقلاب را مطرح و در هر جایگاهی از مظلوم دفاع می‌کرد که نمونه‌های آن را در دفاع ایشان از غزه دیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار