فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی هرگونه تهدیدی را با شدت و قاطعیت پاسخ می‌دهد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و به هر نوع تهدیدی قاطعانه و با شدت تمام پاسخ می‌دهیم.
کد خبر: ۶۷۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ - 20June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب از قسمت‌های مختلف، سایت‌ها و مواضع راداری گروه پدافند هوایی شیراز بازدید کرد و میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شیراز بازدید کرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید در جمع فرماندهان و کارکنان، گفت: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی بودیم؛ بنابراین باید این روحیه و فرهنگ را در کشور ترویج دهیم.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای توان رزم خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما به هر نوع تهدیدی قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.

امیر صباحی‌فرد همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات پیشِ رو گفت: امروز دشمنان به دنبال شبهه‌افزایی و ایجاد دو دستگی در نظام هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند، لذا جهاد تبیین از مهم‍ترین راه‌های خنثی‌سازی حربه‌های دشمن است و با مشارکت حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمنان خواهیم کشید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها