مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

کسب رتبه اول معاونت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت لرستان در بین استان‌های کشور

حجت الاسلام «ابراهیمی» گفت: پس از رصد و پایش عملکرد یک سال ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ معاونت‌های نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کشور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکز، استان لرستان در بین استان‌های کشور موفق به کسب رتبه اول شد.
کد خبر: ۶۷۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ - 20June 2024

کسب رتبه اول معاونت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت لرستان در بین استان‌های کشور حجت الاسلام «سیّد امیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: پس از رصد و پایش عملکرد یک سال ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ معاونت‌های نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کشور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکز، استان لرستان در بین استان‌های کشور موفق به کسب رتبه اول شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز معاونت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در بین معاونت‌های نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت استان‌ها موفق به کسب مقام اول شد.

حجت‌الاسلام ابرهیمی گفت: پیگیری و تدوین و انتشار آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در عرصه‌های دفاع، جهاد و مقاومت از وظایف معا ونت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در نیم سال اول ۱۴۰۲ کتب «قاب‌های آسمانی» (یادنامه شهدای روحانی لرستان) و کتاب «سید تاج الدین» تاریخ شفاهی حجت الاسلام سید تاج الدین طاهری از روحانیون مبارز انقلابی لرستان به چاپ رسید.

وی با اشاره به تولیدات دیجیتال حوزه روحانیت لرستان در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: از کتب خاطرات و زندگینامه شهدای روحانی لرستان چندین کتاب صوتی تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها