وزیر آموزش و پرورش:

شهید آیت‌الله رئیسی ایران را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرد

صحرایی گفت: تمام ایران به کارگاه مدرسه‌سازی در دوران دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۷۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴ - 20June 2024

شهید آیت‌الله رئیسی ایران را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در بیست و ششمین همایش خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: رئیس جمهور شهید سعی می‌کرد که از مردم و با مردم باشد، به طوری که خط قرمز ایشان در همه تصمیمات به نفع مردم بود.

وی افزود: رئیس جمهور شهید اخلاق را به سیاست برگرداند و در دوره خدمت خود از هیچ کدام از اصول اخلاقی عدول نکرد و همیشه تاکید داشت که نگویید دولت سیزدهم چراکه این دولت، دولت مردم است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مدرسه‌سازی از دیدگاه شهید جمهور بسیار مهم بود به طوری که دولت را شریک کار خیرین کرد و هدفش توجه به  آینده ایران بود.

صحرایی گفت: در دولت سیزدهم  ۷۸ هزار ظرفیت به دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و ۷۰ هزار کلاس درس در کشور بهسازی، بازسازی و مقاوم‌سازی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخریب برخی مدارس در شهرستان کاشمر بر اثر زلزله گفت: در کاشمر ۲۰ مدرسه بر اثر زلزله آسیب‌دیده است لذا از خیرین تقاضا داریم همانند همیشه کمک کنند تا مدارس مهیای پذیرش دانش‌آموزان در سال جدید شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز حوزه‌ای را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند که به آینده کشور گره خورده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار