معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد؛

بررسی پرونده ۶۰۰ ایثارگر در کمیسیون پزشکی

زرنگ گفت: پرونده ۶۰۰ ایثارگر در کمیسیون پزشکی که شامل ۲۰۰ پرونده کمیسیون درصد جانبازان که عمدتا از افراد متقاضی کمیسیون برای بار اول انتخاب شده‌اند، بصورت مراجعه حضوری و ۱۰۰ پرونده پرستاری دائم جانبازان و ۳۰۰ پرونده کمیسیون پرستاری خانواده برای همسر و والدین شهدا و سایر ایثارگران بررسی شد.
کد خبر: ۶۷۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ - 20June 2024

بررسی پرونده ۶۰۰ ایثارگر در کمیسیون پزشکیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «آمنه زرنگ» معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با جانبازان در حاشیه کمیسیون پزشکی که در حسینیه شهدای این اداره‌کل برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داش: کمیسیون پزشکی به صورت مستمر در خراسان رضوی برگزار می‌شود و پاسخ وضعیت پرونده ایثارگران بعد از ۴۰ روز مشخص خواهد شد. 

وی در خصوص اولین کمیسیون پزشکی سال ۱۴۰۳ افزود: در این کمیسیون پزشکان متخصص چشم و گوش و حلق و بینی، ارتوپد، جراح عمومی، مغز و اعصاب، روان‌پزشک، متخصص داخلی و پوست و دو دبیر از مرکز پرونده ایثارگران را بررسی کردند.

معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  با بیان اینکه این کمیسیون در دو روز ۳۱ خرداد و یکم تیر در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این کمیسیون پرونده‌ها به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار