امام جمعه موقت بیرجند:

«انتخاب اصلح» و «مشارکت حداکثری» سبب تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود

حجت‌الاسلام «نوفرستی» به انتخابات هشتم تیرماه اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات هم برای آنان که خود را در معرض انتخاب می‌گذارند و هم مردم یک آزمایش الهی است، گفت: انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش اعتبار کشور و تقویت اقتدار نظام می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ - 21June 2024

«انتخاب اصلح» و «مشارکت حداکثری» سبب تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیرجند، اظهار داشت: جهان از نور الهی خالی نمی‌شود و به‌زودی ذخیره آخر امامت، مهدی موعود (عج) ظهور کرده و عدل و داد را برقرار می‌کند.

وی به سالگرد شهادت ۷۲تن از شهدای حزب جمهوری اسلامی و اربعین شهید جمهور و همراهانشان در هفته پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: شهید «بهشتی» و شهید «رئیسی» مظلومانه زیستند و خار چشم دشمنان بودند و این شخصیت‌های بزرگ در مکتب انقلاب اسلامی می‌درخشند و خونشان آثار و برکاتی در عالم دارد اگرچه از دست دادن این سرمایه‌های بزرگ غم انگیز است.

امام جمعه موقت بیرجند تبیین کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب توقع عامه مردم از قوه قضاییه این است که عدالت در زندگی افراد ملموس شود و این مسئله باید عمومیت پیدا کند لذا باید طوری شود که هر کسی کوچک یا بزرگ مورد ستم قرار گرفت فروغ امیدی در او باشد که با مراجعه به دستگاه قضا داد خود را می‌ستاند.

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان اینکه در دادگستری هنوز جا برای سهولت کار‌ها وجود دارد و می‌طلبد که کارگزاران باز هم در تکاپوی خدمت به مردم و رفع تضییع حقوق مراجعان باشند، مطرح کرد: رئیس قوه قضاییه از همان مجموعه است و مدت محدودی که شهید «رئیسی» ریاست قوه قضاییه را به عهده داشت چه تأثیری به جای گذاشت لذا امید است شاهد روح عدالت در امور قضایی باشیم.

وی به انتخابات هشتم تیرماه اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات هم برای آنان که خود را در معرض انتخاب می‌گذارند و هم مردم یک آزمایش الهی است، بیان داشت: انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش اعتبار کشور و تقویت اقتدار نظام می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند حضور مردم را مانع تعرض دشمنان دانست و تبیین کرد: برخی دوقطبی‌ها را دشمنان ایجاد می‌کنند که باید هوشیار باشیم، با این وجود قاطبه ملت ایران انقلابی و علاقه‌مند به جمهوری اسلامی هستند لذا بین آن‌ها و کسانی که مخالف انقلاب هستند، فاصله است.

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: دشمنان به دنبال دوقطبی سازی بین مردم هستند در صورتی که این اقدام زخمی بر پیکره جامعه است و موجب خستگی مردم می‌شود پس باید مقابل جریان ضد انقلاب ایستاد و نظام جمهوری اسلامی را بر پایه تقوا حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در موقعیتی قرار داریم که دولت انقلابی و خدمات سه ساله شهید «رئیسی» تبدیل به الگویی بعد از انقلاب اسلامی شد، مطرح کرد: شهید آیت‌الله «رئیسی» و دیگر شهدای خدمت با صداقت و به زیبایی نشان دادند با مدیریت انقلابی می‌توان اقدام کرد و زمینه‌ برای ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: علی‌رغم جسارت‌هایی که می‌شد دولت انقلابی سیزدهم نشان داد در عرصه‌های بین‌المللی می‌توان با قدرت وارد عمل شد اگرچه هنوز برخی القائات وجود دارد که جبهه انقلاب نمی‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی اقدامی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها