استاندار سمنان:

ما مکلف به حمایت از موکب داران استان هستیم

«هاشمی» گفت: ما مکلف به حمایت از موکب داران خواهیم بود ولی نباید کارهای فرهنگی را دولتی کنیم چرا که ماندگاری و پررنگ بودن شعائر اسلامی در جامعه به دلیل مردمی بودن آن است.
کد خبر: ۶۷۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷ - 21June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمد رضا هاشمی» استاندار سمنان ظهر جمعه در در سومین همایش مواکب اربعین استان سمنان با حضور موکب داران در گلزار شهدای سرخه اظهار داشت: در سال‌های اخیر، ستاد اربعین و مواکب استان جزو موفق ترین ها در کشور شناخته شدند و این مهم حاصل زحمات دست اندرکاران و مجموعه موکب داران استان بوده است که در مرز مهران، نجف، بین راه و در کربلا خدمات رسانی کردند.

وی افزود: ما مکلف به حمایت از موکب داران خواهیم بود ولی نباید کارهای فرهنگی را دولتی کنیم چرا که ماندگاری و پررنگ بودن شعائر اسلامی در جامعه به دلیل مردمی بودن آن است.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: ما زمینه را فراهم می‌آوریم و پشتیبانی می‌کنیم. در تأمین اقلام و کالا و همچنین در حوزه حمل و نقل و ایاب و ذهاب کمک خواهیم کرد.

هاشمی در خاتمه گفت: موکب داران با توجه به ارتباطی که با مردم دارند، با دعوت ایشان به حضور در پای صندوق‌های رأی در هشت تیرماه برگ زرین دیگری بر افتخارات بیافزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار