مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

مشارکت در انتخابات راه حفظ و ارتقاء عزت آفرینی های انقلاب اسلامی است

«جلالی» گفت: انتخابات بهترین فرصت برای حفظ و ارتقاء امنیت فرهنگی و اجتماعی است و باید با انتخاب درست این مسیر به سمت قله را با قوت ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۷۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ - 21June 2024

مشارکت در انتخابات راه حفظ و ارتقاء عزت آفرینی های انقلاب اسلامی است به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «پوریا جلالی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه امروز در جمع هنرمندان شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو با اشاره به افتخار آفرینی های متعدد انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر به وضعیت فرهنگی پیش از انقلاب نگاهی بیندازیم و روایت های داخلی را بخواهیم نادیده بگیریم می توانیم به خاطرات مادر شاه و فرح رجوع کنیم که در آنجا صراحتا از فساد های اخلاقی دربار پرده برداری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: انقلاب ما راه عزت را نمایان کرد و اقتدار امروز ما در دنیا مرهون خون شهدا و همراهی مردم در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه بنا به روایت های خاندان پهلوی مهمان جشن های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله عمل غیراخلاقی را پای ستون های تخت جمشید انجام داد، ادامه داد: این مهمان به هویت و فرهنگ و تمدن ایرانیان توهین کرد اما امروز احدی حق جسارت به ساحت ایرانی ها را ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: انتخابات بهترین فرصت برای حفظ و ارتقاء امنیت فرهنگی و اجتماعی است و باید با انتخاب درست این مسیر به سمت قله را با قوت ادامه دهیم.

جلالی گفت: شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو محل جانفشانی های دلیرمردان است و شهر شهیدان مرصاد دارای ظرفیت های فرهنگی بالایی است که جشنواره مرصاد تجلی‌گاه آن است و با حمایت همه هنرمندان این جشنواره تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار