فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

حضور در انتخابات به‌نفع کشور و به‌ضرر دشمنان است

«نظری»گفت: دشمن به‌دنبال این است تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و در این زمینه تبلیغات می‌کند؛ چراکه می‌داند حضور مردم در انتخابات به نفع کشور و به ضرر دشمنان است.
کد خبر: ۶۷۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ - 21June 2024

حضور در انتخابات به‌نفع کشور و به‌ضرر دشمنان است

به گزارش دفاع پرس از کرمان،سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ بزرگ کاراته بسیج در استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم قرار داریم و همه ما باید از حضرت امیر‌المومنین علی علیه‌السلام درس بگیریم و ایشان را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شاهد هستیم که هر یک از تیم‌های حاضر در این مسابقات، نام یک شهید را برای تیم خود انتخاب کرده‌اند، این کار، اقدام قشنگی است.

 

وی تصریح کرد: این روزها دشمن به‌دنبال این است تا جمعیت ما کم شود؛ چراکه پس‌ از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جوانی جمعیت شاهد بودیم که دشمن اقداماتی انجام می‌دهد تا از افزایش جمعیت ما جلوگیری کند.

 

سردار نظری بیان کرد: امروز دشمن به‌دنبال رخوت، خمودی و فریب نسل جوان ماست؛ اما فرزندان و جوانان ما با ورزش کردن می‌توانند از سیستم آلوده فضای مجازی جدا شوند و البته اگر از فضای مجازی در جای خود استفاده شود، بسیار تأثیرگذار است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خظاب به خانواده‌های حاضر در سالن ابراز کرد: اینکه شما فرزندان خود را می‌آورید و دنبال ورزش کردن هستید، اقدام بسیار عالی است؛ چراکه در کالبد جوان و نوجوان سالم و از لحاظ بدنی آماده و قوی، یک فکر بلند، نیروی کار و اعتقاد قوی می‌تواند شکل گیرد.

 

وی با اشاره به شور و هیجان انتخابات عنوان کرد: رهبری اعلام کردند و انتظار دارند که بعد از حماسه تشییع شهدای خدمت، حماسه دیگر ایجاد شود؛ بنابراین با همین شور و هیجان در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

 

سردار نظری ادامه داد: دشمن به‌دنبال این است تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و در این زمینه تبلیغات می‌کند؛ چراکه می‌داند حضور مردم در انتخابات به نفع کشور و به ضرر دشمنان است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه آیت‌الله شهید رئیسی در سه سال فعالیت خود اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داده است، خاطرنشان کرد: در عرصه ورزش در سطح استان سه باشگاه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و شهربابک آماده افتتاح است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها