مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان یکی از مهمترین مولفه‌های امنیت ملی کشور است

سردار «دقیقی» با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف شهدا، گفت: انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان یکی از مهمترین مولفه‌های امنیت ملی کشور است.
کد خبر: ۶۷۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵ - 22June 2024

 انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان یکی از مهمترین مولفه‌های امنیت ملی کشور استسردار سرتیپ پاسدار «حسین دقیقی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه هشتمین نشست تخصصی رفع ابهامات اساتید درس دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز اظهار داشت: پیروزی ما در دفاع مقدس مرهون روحیه، ایمان و ولایتمداری شهدا بود و مادامی که این ارزش‌ها در کشور ما جاری باشد و جوانان ما با این ارزش‌ها آشنا باشند می‌توانیم از سد هر دشمنی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا راه درست را به ما نشان می‌دهند، افزود: ما در انتقال فرهنگ و معارف شهدا به نسل جوان به عنوان یک دین و مسئولیت تاریخی کوتاهی کرده‌ایم و در این زمینه باید بیشتر بکوشیم.

سردار دقیقی با اشاره به اهمیت تدریس و تبیین درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها عنوان کرد: نسل جوان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید از گنجینه ارزشمند فرهنگ و ارزش‌های شهدا بهره‌مند شود تا این میراث گرانبها ضمن فراهم آوردن سعادت دنیوی و اخروی برای آنها در زندگی فردی، بستر ساز تحقق ایران سربلند و افزایش قدرت بازدارندگی کشور در ابعاد اجتماعی شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از طراحی و تولید اپلیکیشن نور در استان البرز، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در جهت معرفی فرهنگ و معارف شهدا به نسل جوان یک ضرورت است و نباید در این زمینه تنها به روش‌های سنتی بسنده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها