نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مشارکت بالا در انتخابات پیش‌رو یک تکلیف است

آیت‌الله «خاتمی» حضور در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را یک تکلیف دینی و ملی دانست و گفت: در انتخابات باید انتخاب فرد مدیر و کارآمد برای مدیریت کشور مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹ - 21June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر زنجان حضور در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را یک تکلیف دینی و ملی دانست و اظهار کرد: در انتخابات باید انتخاب فرد مدیر و کارآمد برای مدیریت کشور مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان حضور و مشارکت بالا در انتخابات هفته آینده را تداوم حماسه تشییع شهدا خدمت دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار جمهوری اسلامی است.وی حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری را ناامیدکننده دشمن دانست و تصریح کرد: مشارکت مردم به معنی این است همچنان مردم پای آرمان‌های انقلاب هستند و مانع تعرض دشمنان می‌شوند.

آیت‌الله خاتمی تعبیر دشمن از پایین بودن مشارکت در انتخابات را ضعف ایران عنوان و تاکید کرد: حضور مردم موجب وحدت و افزایش اقتدار ملی شده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید خودمان و دیگران را برای مشارکت در این رویداد سرنوشت‌ساز دعوت کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبری انقلاب در چند ماه اخیر بیانات مهمی را در مورد انتخابات و انتخاب اصلح فرموده‌اند، ادامه داد: ایشان در این سخنرانی‌ها ۳۳ بار انتخاب مدیر قوی و کارآمد و 28 بار بر انتخاب فردی که ارزش‌های انقلاب و اهداف ملت ایران تمرکز کند تاکید کرده‌اند.

وی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۶۰ سازمان با برکت و پر از معنویت تبلیغات اسلامی را تاسیس کرد.

آیت‌الله خاتمی سالروز هفتم تیر سال ۶۰ و بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط مجاهدین خلق را یادآور شد و گفت: این حادثه منجر به کشته‌شدن ۷۲ نفر از اعضای این حزب و یاران انقلاب شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها