جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

بهترین عرصه دفاع از انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات است

سردار «قریشی» گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و امروز بهترین عرصه دفاع از آرمان‌های انقلاب، حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۶۷۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ - 22June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار پاسدار «سید قاسم قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در پانزدهمین یادواره شهید مصطفی چمران و ۱۱۰ شهید محله حافظ و شهید گمنام بوستان حافظ منطقه نیروگاه قم در مسجد امام زمان (عج) خیابان شهید میرسالاری اظهار داشت: شخصیت برجسته شهید چمران جامع اضداد بود و به همین جهت، سخت گفتن در وصف وی، آسان نیست.

بهترین عرصه دفاع از انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات است

این مسئول با بیان اینکه شهید چمران از امام خمینی (ره) درس می‌گرفت، گفت: او از یک طرف چریک مبارز و درگیر با انواع آموزش‌ها و عملیات نظامی بود و از طرف دیگر با فقرا و ایتام همدم و مونس بود.

قریشی ادامه داد: شهید چمران دانشمند برجسته‌ای بود با مدرک دکتری از معتبرترین دانشگاه‌های جهان و در عین حال، عارفی بود که پای درس قرآن آیت الله طالقانی، شهید مطهری و حضرت امام می‌نشست؛ به روحانیت عشق می‌ورزید و با برجستگان علمی، حشر و نشر داشت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن سردار شهید زندگی مرفه در آمریکا را رها کرد و به مناطق محروم بیروت و کمک امام موسی صدر برای امور تبلیغی و محرومیت زدایی از شیعیان لبنان و نیز تاسیس مدرسه شبانه روزی برای ایتام و کودکان شیعه رفت؛ نتیجه آن شد که خروجی‌های آن مدرسه در اختیار جبهه مقاومت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: آن شهید والامقام و پرمخاطره‌ترین و سخت‌ترین سنگر‌ها و محل‌ها را برای سربازی اسلام و خدمت به دین انتخاب کرد و این خدمت را به برترین جایگاه‌ها و مقام‌ها در هر جای دنیا ترجیح داد؛ امروز اضمحلال استکبار و پیروزی جبهه مقاومت مرهون رهنمود‌های امامین انقلاب و رشادت‌های شهیدان بزرگواری همچون شهید چمران است.

سردار قریشی افزود: شهید چمران مبتکر محور مقاومت در لبنان بود و با دوراندیشی و درایتی که داشت، تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی را تشکیل نیرو‌های مقاومت می‌دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه شهید چمران و نیروهایش از عوامل موفقیت ما در اوایل جنگ بودند، گفت: آن سردار شهید در غائله کردستان و آزادسازی پاوه و سنندج قهرمانانه دفاع کرد؛ با تشکل ستاد جنگ‌های نامنظم و با همراهی ارتش و سایر نیروها، دشمن را که تا ۶ کیلومتری اهواز آمده بود، به عقب راند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آغاز مناظره‌های انتخاباتی و تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری بر مطالعه افکار و اندیشه‌ها و آثار علمی شهید چمران تاکید کرد و افزود: کشور ما به مدیرانی مانند شهید چمران نیازمند است و ما به برکت وجود امثال شهید چمران‌ها که راه اسلام و قرآن و ولایت را می‌روند، همواره پیروز میدان هستیم.

وی با اشاره به ضرورت پای بندی نامزد‌ها به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت، تاکید کرد: نامزد‌ها مراقب باشند شیاطین با نفوذ خود در ستادها، موجب عقده گشایی و خدشه در وحدت و اتحاد مردم نشوند.

سردار قریش گفت: دشمنان ما از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند و امروز بهترین عرصه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات به عنوان تجلی مناسب‌ترین شکل دموکراسی است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله جشن و سرور ما در عید غدیر، با جشن انتخابات و حضور حداکثری در هشتم تیرماه، تکمیل و دل امام و شهدا وقلب رهبر عزیزمان شاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار