معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۱۵ امامزاده مازندران

حجت الاسلام «قربانی» گفت: همزمان با فصل تابستان طرح نشاط معنوی در ۱۱۵ امامزاده و آستان مقدس بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴ - 22June 2024

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۱۵ امامزاده مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «مسعود قربانی» معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح همزمان با فصل تابستان در ۱۱۵ آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان آغاز شده است.

وی افزود: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقاء روحیه و کسب مهارت‌های زندگی و همچنین کشف هویت اجتماعی خویش، آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت‌های اجتماعی شوند؛ اگر دلسوزانِ نسل جوان، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه‌ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه‌های خود مشغول خواهند کرد.

حجت الاسلام قربانی با دعوت از عموم دانش آموزان برای ثبت نام در طرح نشاط معنوی، افزود: در این طرح متقاضیان می‌توانند در کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن‌کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی، نویسندگی، آموزش رایانه، برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی و... ثبت نام کنند.

این مسئول یکی از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی را تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت دانست و گفت: در این طرح در تلاش هستیم مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار