مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه:

حضور حداکثری در انتخابات یک خط دفاعی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمن است

«همتی» گفت: حضور حداکثری و آگاهانه یک خط دفاعی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمن ایجاد می‌کند و این پیغام را به جهانیان می‌رساند که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و مدافع کشورشان هستند.
کد خبر: ۶۷۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ - 22June 2024

حضور حداکثری در انتخابات یک خط دفاعی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «فرشته همتی» مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه امروز در نشست خبری در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان،  اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات این پیام را می‌رساند که مردم نسبت به وظایف و عملکرد مسئولان مطالبه‌گر هستند. 

 همتی افزود: شرکت در انتخابات به معنای آن است که یک ملت نسبت به سرنوشت و کشور خود بی‌تفاوت نیست و نسبت به آبادانی آن نقش‌آفرین است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه گفت: به عبارتی شرکت در انتخابات به معنای این است که مردم در سرنوشت خود احساس مسئولیت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به نقش اجتماعی و سیاسی زنان در آینده کشور اشاره کرد، گفت: معظم‌له بار سنگین‌تر و صریحی برای زنان در نظر گرفتند که نه تنها خودشان رأی دهند بلکه باید خانواده‌هایشان را به حرکت در بیاورند و این مسئله به معنای آن است که زنان نقش کلیدی در خانواده داشته و این تکلیف در انتخابات هم سنگین‌تر می‌شود.

وی همچنین به سخن دیگری از مقام عظمای ولایت درباره زنان اشاره و خاطرنشان کرد: زنان الگوی سوم نقش اجتماعی خود را در جامعه ایفا کنند، یکی از مصادیق آن حضور در انتخابات است.

همتی گفت: علاوه بر حضور و مشارکت حداکثری باید انتخاب آگاهانه داشته باشیم و معیار و ملاک‌هایی را در نظر بگیریم که رئیس‌جمهور آینده ادامه دهنده راه شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی در پایان با بیان اینکه حضور حداکثری و آگاهانه یک خط دفاعی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمن ایجاد می‌کند، گفت: این پیغام را به جهانیان می‌رساند که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و مدافع کشورشان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار