پیام تسلیت سرهنگ «غریبی» در پی درگذشت خواهر شهید «نادر مهدوی»

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر با صدور پیامی درگذشت خواهر گرامی سردار شهید «نادر مهدوی» راتسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 22June 2024

پیام تسلیت سرهنگ «غریبی» در پی درگذشت خواهر شهید «نادر مهدوی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر،سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی » مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر با صدور پیامی در گذشت خواهر گرامی سردار شهید نادر مهدوی  را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت خواهر گرانقدرسردار شهید نادرمهدوی زنده یاد حاجیه خانم «زینب فقیه» که در جرگه خواهران قهرمان و صبور شهیدان این مرز و بوم بودند، موجب تألم و تأثر خاطر شد.

خواهران شهدا نیز مانند والدین بزرگوار و صبور گلگون کفنان سنگرهای صبح و ستاره، در راستای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای عزیز، پایمردی و ایستادگی بخرج دادند و با پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در مسیر عزت و سربلندی نظام اسلامی هرگز از راه و آرمان شهدا دست برنداشتند.

اینجانب درگذشت این خواهر ماجده راجامعه بزرگ و گرانقدر ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان دشتی خاصه خانواده محترم آن زنده یاد به ویژه خدمت برادر بزرگوار آن مرحومه جناب آقای «حاج حسن فقیه» تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، رحمت واسعه و رضوان الهی برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار