با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد؛

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در شرکت گاز خوزستان

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در محوطه شرکت گاز خوزستان امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیر شرکت گاز استان خوزستان و جمعی از مدیران، کارکنان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 22June 2024

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در شرکت گاز خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در محوطه شرکت گاز خوزستان امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «نادرقلی زری میدانی» مدیر شرکت گاز استان خوزستان و جمعی از مدیران، کارکنان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

سردار مراد حاجتی در این آئین خطاب به مدیران و کارکنان حاضر در این مراسم معنوی، اظهار داشت: برای این شرکت خدماتی که عملکردش در همه خانه‌ها قابل ستایش است، مایه افتخار، خیر و برکت است که شهید گمنامی در آن دفن شود.

وی افزود: امیدواریم کلنگ ساخت یادمان شهید گمنام در این مجموعه باعث رشد تولید و تزریق روحیه جهاد بین جوانان سختکوش این ظرفیت بزرگ استانی شود. شهدایی که وجودشان باعث افزایش معنویت و خون‌شان ضامن سلامت و اقتدار هر مکانی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امنیت، آسایش و رزق و روزی امروز همه ما مدیون و مرهون خون شهیدانی است که سال‌ها پیش دست از جان کشیدند تا جلوی یورش دشمنان را بگیرند. همین شهدایی که مزارشان هم میعادگاه عاشقان و پل ارتباطی نسل‌ها با دوران حماسه و ایثار است.

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: اگر با همت و اراده‌ای که در مجموعه شما دیدیم، یادمان این شهید خوشنام تا قبل از مراسم خاکسپاری به اتمام برسد، عزیزان شاغل و زحمتکش شرکت گاز از میزبانی پیکر یک فرزند پرپر شده و پرافتخار وطن برخوردار خواهند شد. پیکری که معلوم نیست از کدام خطه است، معلوم نیست پدر و مادر او کجا هستند اما وقتی در جوار شما آرام گرفت، برادر دینی همه شما است و بی شک می‌توانید به روح ملکوتی او تمسک بجوئید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار