رئیس اتاق اصناف مشهد:

شهید رئیسی حامی تولیدکنندگان بود

مخملی گفت: در دولت سیزدهم با محوریت شهید رئیسی، سکوهایی ایجاد شد که برای رفع موانع تولید، کارساز و به نفع تولیدکنندگان بود و طوری عمل میشد که قوانین دست و پا گیر در حوزه تولید برای آنها تسهیل شود.
کد خبر: ۶۷۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ - 22June 2024

شهید رئیسی حامی تولیدکنندگان بودبه گزارش دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی، همایش روز ملی اصناف با حضور روسا و اعضای اتحادیه‌ها در سالن بین‌المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

 «هادی مخملی» رئیس اتاق اصناف مشهد در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: این مراسم هرساله به منظور گرامیداشت و قدردانی از اصناف به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه آنها در ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم، برگزار می‌شود. امسال با توجه به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و همچنین تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، تمرکز را روی حوزه تولید گذاشته‌ایم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت نام و یاد رئیس جمهور شهید؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» گفت: در دولت سیزدهم، سکوهایی ایجاد شد که برای رفع موانع تولید، کارساز و به نفع تولیدکنندگان بود و طوری عمل می‎شد که قوانین دست و پا گیر در حوزه تولید برای آنها تسهیل شود.

مخملی با اشاره به هشتم تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، اصناف یک نهاد مدنی و در تمام میدان‌های انقلابی پیشرو و پیش‌قدم بوده است، به همین خاطر؛ طی جلساتی که با اتحادیه‌ها گذاشته شده، آمادگی لازم آنها برای برگزاری انتخابات در محل حسینیه‌های اتحادیه‌ها اخذ و اعلام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد در پایان صحبت خود تأکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران؛ انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و تحقق قانون اساسی کشور است.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار