توسط فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا در دزفول:

برگزیدگان جشنواره طرح‌های لبیک در تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا تجلیل شدند

سرهنگ زنگنه گفت: سنت تشویق افراد نمونه از دو بعد قابل اهمیت است یکی قدردانی از نفرات برتر و تلاشگر و دوم ایجاد رغبت و انگیزه جهت تلاش مضاعف سایر کارکنان برای ماموریت‌هایی که در پیش دارند.
کد خبر: ۶۷۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 22June 2024

برگزیدگان جشنواره طرح‌های لبیک در تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ زرهی ستاد «علی زنگنه» فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا در دزفول امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح‌های لبیک اظهار داشت: سنت تشویق افراد نمونه از دو بعد قابل اهمیت است یکی قدردانی از نفرات برتر و تلاشگر و دوم ایجاد رغبت و انگیزه جهت تلاش مضاعف سایر کارکنان برای ماموریت‌هایی که در پیش دارند.

وی افزود: تقدیر نظامی می‌تواند برای ارزیابی عملکرد افراد و سایر قسمت‌های نظامی مورد استفاده قرار گیرد. این ابزار می‌تواند به فرماندهان نظامی کمک کند تا عملکرد افراد و سایر قسمت‌های مختلف سازمان را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کنند.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا در دزفول گفت: اعطای لوح تقدیر نظامی می‌تواند اعتماد و تعهد افراد را در بین سایر نیروهای نظامی بالا ببرد. افراد به دلیل دریافت این لوح، حس می‌کنند که کارهایی که انجام می‌دهند، مورد توجه است و تلاش می‌کنند که اهداف خود را با اشتیاق بیشتری دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار