فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

پاسخ سخت محور مقاومت به هرگونه شرارت صهیونیست‌ها علیه لبنان

امیر سرتیپ حیدری گفت: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، محور مقاومت سکوت نمی‌کند و پاسخ سختی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد.
کد خبر: ۶۷۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳ - 23June 2024

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره ادعای برخی مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر جنگ فراگیر با جبهه مقاومت اظهار داشت: پس از عملیات «وعده صادق» شرایط و معادلات در منطقه غرب آسیا دستخوش تغییر شده است.

رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده و در باتلاق غزه فرو رفته است/ حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله لبنان، بی پاسخ نمی‌ماند

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» بسیاری از فرمول‌های قدیمی را تغییر داد و امروز وضعیت جدیدی در منطقه حاکم شده است، افزود: ایران اسلامی به عنوان یک قدرت نوظهور در منطقه با موشک‌باران مواضع رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، توانمندی خود را به منصه ظهور رسانده است.

وی سپس با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده و در باتلاق غزه فرو رفته است؛ همچنین تهدیدات این رژیم علیه حزب‌الله لبنان موضوع جدیدی نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با تأکید بر توانمندی بالای جبهه مقاومت تصریح کرد: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و آغاز درگیری گسترده با حزب‌الله، محور مقاومت سکوت نمی‌کند و پاسخ سختی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار