مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بزرگداشت غدیر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

حجت‌الاسلام «یوسفی» با اشاره به اینکه مشارکت مردم در غدیر با فرهنگ‌سازی امکان‌پذیر است گفت: باید توجه کرد در زمینه بزرگداشت مسئله غدیر مردم‌ با اعتقاد خود پای کار باشند.
کد خبر: ۶۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ - 22June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «علی یوسفی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه ترویج مسئله غدیر در جامعه امری مهم است، اظهار داشت: این مهم با تمام توان و قوا در سال‌های متوالی در بین آحاد مردم بوده و رواج داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های کنونی سازمان، هدایت نسل نو به سمت معارف الهی و انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: از دیگر رویکردهای اصلی سازمان ترویج معارف الهی و معارف انقلاب اسلامی است.

وی خاطر‌نشان کرد: ترویج معارف الهی و معارف انقلاب اسلامی در حوزه‌هایی از قبیل تشکل‌ها، مؤسسات قرآنی و بانوان با جدیت پیگیری می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه همگانی کردن مراسم‌ها از جمله رویکردهای های سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: مشارکت مردم در برنامه‌های جشن غدیر از جمله آن به شمار می‌رود که باید همانند محرم نمود داشته باشد.

یوسفی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در غدیر با فرهنگ‌سازی امکان‌پذیر است، تاکید کرد: طی چند سال گذشته تلاش شده است مردمی‌سازی فعالیت‌ها ‌بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ترویج مسئله غدیر در جامعه امری مهم است، اظهار کرد: این مهم با تمام توان و قوا در سال‌های متوالی در بین آحاد مردم بوده و رواج داشته است.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان به نوع سبک زندگی اسلامی باز می‌گردد، گفت: چالش‌های نسل نو و ارتباط با فضای مجازی از جمله آسیب‌های کنونی است که در این راستا باید آگاهی‌بخشی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از رسالت‌های کنونی سازمان، هدایت نسل نو به سمت معارف الهی و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این موضوع در حوزه‌های‌های مختلفی مورد توجه‌ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها