معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی:

ملت انقلابی ایران همواره حامی ولایت بوده‌ است

امیر سرتیپ «خوش‌قلب» گفت: مردم عزیز ایران بار‌ها نشان داده‌اند که با عقیده محکم در برابر هرگونه تهاجمی همچون سدی ایستاده‌اند و از ولایت، انقلاب و مملکت حمایت کرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 22June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع خانواده‌های کارکنان این نیرو اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همکاری و همدلی فرماندهان و مسئولان این نیرو، گام‌های موثری در راستای اشاعه و معرفی فرهنگ علوی و الگو قرار دادن امیر مومنان برداشته و در همین راستا در تلاش هستیم که با به‌کارگیری و اجرای انواع برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، رفاهی و معیشتی برای خانواده‌ها، کارکنان و سربازان در این حوزه نیز جزو اولین‌ها باشیم.

دشمنان از وحدت مسلمانان در هراس هستند/ غدیر تضمین کننده رسالت و روح اسلام است

امیر خوش‌قلب افزود: دشمنان نظام ایران اسلامی در تلاش هستند با انواع هجمه‌ها و برنامه‌های ضددینی و ایرانی و اسلامی مردم را به نظام بدبین کنند؛ ولی مردم عزیز ایران بار‌ها نشان داده‌اند که با عقیده محکم در برابر هرگونه تهاجمی همچون سدی ایستاده‌اند و از ولایت، انقلاب و مملکت حمایت کرده‌اند.

این مقام نظامی با بیان اینکه عید غدیر از مقاطع حساس، مهم و تعیین‌کننده در تاریخ اسلام بوده، خاطرنشان کرد: این رویداد تاریخی یکی از بزرگترین وقایع تاریخ جهان و اسلام است که مسیر خوشبختی و سعادت انسان‌ها را تعیین و راه درست را از بیراهه جدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از وحدت مسلمانان در هراس هستند، تصریح کرد: غدیر خم یک فرصت طلایی و یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌های دشمنان برای ما مسلمانان است تا با تبیین و شناخت معارف، فرهنگ و آموزه‌های اسلام  و رساندن درست پیام واقعه غدیر، به توطئه‌های دشمن پاسخ محکم و کوبنده دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اهمیت تشریح پیام واقعه غدیر بیان کرد: ما باید غدیر را پاس بداریم و نباید بگذاریم واقعه غدیر خم به فراموشی سپرده شود؛ زیرا غدیر تضمین‌کننده رسالت و روح اسلام است.

جشن بزرگ دهه ولایت و امامت و بزرگداشت اعیاد بزرگ قربان و غدیرخم ویژه خانواده‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش به مدت یک هفته در سالن همایش دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)  با اجرای گروه‌های مدعو در حال برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع است

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار