آخرین پیام شهید سیاوشی به دوستانش: حلالم کنید؛ فقط حلال

شهید مدافع حرم "امیر سیاوشی" در آخرین پیامش به دوستانش نوشت: "بچه‌ها من دارم می‌رم سمت حرم حضرت زینب(س) بنده رو حلال کنید. فقط حلال. یا علی"
کد خبر: ۶۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ - 24January 2016

آخرین پیام شهید سیاوشی به دوستانش: حلالم کنید؛ فقط حلال

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امید تقوی یکی از دوستان شهید امیر سیاوشی نحوه خداحافظی امیر با دوستانش را اینگونه روایت میکند: امیر از طرف نیروهای ویژهی نیروی دریایی سپاه پاسداران به ماموریتهای مختلفی از جمله تانزانیا، آفریقا، هند و... رفته بود. اما این ماموریتش با دیگر ماموریتها فرق داشت. قبل از اربعین با کاروانی از بچههای چیذر به کربلا رفته بودیم که در مسیر کربلا، امیر در گروه مجازی اعلام کرد که به سوریه میرود و حلالیت طلبید.

بچهها کمی سر به سرش گذاشتند و گفتند "امیر نکند که بدون پا برگردی". امیر پاسخ داد: "برگشتی ندارد. میروم و با یک خال در پیشانی برمیگردم." آخرین پیغامی بود که از امیر به ما رسید. آن لحظه تصور نمیکردیم که هفته بعد خبر شهادتش را خواهیم شنید.

بشهید امیر سیاوشی از نیروهای ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوست شهید امین کریمی و از خادمین امامزاده علی اکبر چیذر(ع) بود که 29 آذر به دست نیروهای تکفیری وهابی در حلب سوریه به قافله شهدا پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار