مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان:

حضور حداکثری مردم، اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام رستگار گفت: لازم است که در این جنگ ترکیبی که با محوریت جنگ شناختی و ادراکی دشمن طراحی کرده، جهاد تبیین را در اولویت قرار دهیم و در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات گوشزد کنیم.
کد خبر: ۶۷۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 23June 2024

حضور حداکثری مردم، اقتدار نظام را افزایش می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار‌» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در نشست بصيرت افزايی و روشنگری سياسی ويژه انتخابات ١۴۰۳ با حضور اعضا بسیج رسانه خوزستان ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: دهه ولایت بسیار مهم است و حالا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری شده، بر اهمیت آن می‌افزاید.

وی افزود: لازم است که در این جنگ ترکیبی که با محوریت جنگ شناختی و ادراکی دشمن طراحی کرده، جهاد تبیین را در اولویت قرار دهیم و در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات گوشزد کنیم.

حجت‌الاسلام رستگار اضافه کرد: حضور مردم، اقتدار نظام را افزایش می‌دهد، توطئه‌ها را خنثی و قدرت چانه زنی رئیس جمهور را به شکل چشمگیری بیشتر می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی را باید با اعتقاد عملی به ولایت فقیه و تبعیت از رهبر انقلاب محک زد و به آنها رای داد.

وی در خصوص شخصیت امام علی (ع) نیز گفت: وی از محدود شخصیت‌هایی است که ۲ صفت متضاد را در خود جای داده که شدت برخورد با کفار و مهربان با دوستان است. حضرت علی (ع) رمز خلقت است و دارای صفات و برجستگی‌های ویژه‌ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار