انتصاب معاون جدید بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش

امیر سرتیپ دوم «نظامی» به‌عنوان معاون جدید بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
کد خبر: ۶۷۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ - 23June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین تودیع و معارفه معاونان جدید و قدیم بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (یکشنبه) با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار و امیر سرتیپ دوم پزشک «امیر نظامی اصل» به عنوان معاون جدید بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش معرفی شد.

انتصاب معاون جدید بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش

امیر دریادار سیاری در این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت و با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر پیشرفت، تحول و ارتقاء در سامانه بهداشت و درمان ارتش چشمگیر بوده است، اظهار داشت: همه ما جایگاه این سامانه را در ایام کرونا دیدیم و لمس کردیم. در میدان جنگ نیز بهداشت و درمان نقش پررنگی در پیروزی‌ها دارد و بدون این سامانه، پیروزی در جنگ انجام ممکن شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بزرگترین و مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن است، گفت: سلامتی این سرمایه مهم سازمان بر عهده سامانه بهداشت و درمان است؛ این سلامتی موجب بالندگی می‌شود و سازمانی که نیروی انسانی سالم نداشته باشد، رشد نخواهد یافت؛ لذا ما همواره باید نگاه بلند و عمیق به حوزه بهداشت و درمان داشته باشیم و برای توسعه آن گام برداریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: ما در سال‌های اخیر شاهد تحول، توسعه و پیشرفت بی‌نظیری در سامانه بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش بوده‌ایم که این توفیقات و دستاورد‌ها در سایه مدیریت جهادی و متعهدانه صورت گرفته است.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: الحمدلله امروز در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار شاهد ساخت‌و‌ساز، تجهیز، توسعه و بازسازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستیم که دست تمامی زحمتکشان این عرصه را صمیمانه می‌فشارم و از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

در این مراسم، از زحمات امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون سابق بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار