فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر:

عطر وجود شهدا باعث شده میان کانون ناامنی دنیا؛ امن‌ترین کشور دنیا باشیم

سرهنگ گل محمدی در دیدار با خانواده شهید «علی اکبر هاتفی مجومرد» گفت: امروز عطر وجود شهدا است که کشور بزرگ ایران را در میان کانون ناامنی دنیا امن‌ترین کشور دنیا قرار داده است.
کد خبر: ۶۷۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷ - 23June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «مهدی گل محمدی» فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با خانواده شهید «علی اکبر هاتفی مجومرد» دیدار و گفت و گو کرد. 

سرهنگ گل محمدی در این دیدار با نثار فاتحه و درود به روان پاک و مطهر شهیدان اظهار داشت: امروز اعماق رنجور قلب پدران و مادران شهداء بزرگترین سرمایه و سنگر امنیت کشور ماست.

سرهنگ گل محمدی افزود: چه عزتی امروز بالاتر از اینکه تمام قدرت‌های دنیا در مقابل عظمت شهدای ما حیران و سرگردان اند و ما نباید این نعمت را کم ارزش تلقی کنیم و غفلت کنیم در مقابل این روح بلندی که امروز در سر تا سر کشور ما گسترده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر پدران و مادران شهداء را افتخار این کشور دانست و گفت: فرزند عزیز شهداء سر خود را بالا بگیریید و امروز با افتخار به وجود عزیزان و شهدای خود زندگی کنید و با معنویت این راه را به دیگران نشان دهید که شهداء و ایثار گران چه کردند، که امروز دنیا در مقابل عظمت اینان ذلیل و خوار شده است.

سرهنگ گل محمدی افزود: امروز عطر وجود شهداء است که کشور بزرگ ایران را در میان کانون نا امنی دنیا امن‌ترین کشور دنیا قرار داده است و این نعمت و سعادت جای آن را دارد که لحظه به لحظه همه ما سر بر آستان ربانی پروردگار بگذاریم و این نعمت بزرگ امنیت را که امروز حاصل خون عطر آگین شهدا است شکرگزار باشیم.

«شهید علی اکبر هاتفی مجومرد» در سال ۱۳۴۳ در اشکذر متولد و در سال ۱۳۶۲ در اثر انفجار مین در شهرستان بوکان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها