رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مردم ایران با خون فرزندانشان از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه مردم‌سالاری دینی مبنای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مردم با خون فرزندانشان از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ - 23June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان سمنان با عنوان «مجاهد شهید حسین امیرعبداللهیان و شهدای خدمت» در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، ضمن اشاره به برهه حساس کنونی، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات یک اصل مهم و تأثیرگذار است.

مردم ایران با خون فرزندانشان از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به اراده مردم و خواست آنها و به رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسید، افزود: نظام اسلامی ایران با زور شمشیر روی کارنیامده است لذا مبنا و اساس آن مردم سالاری دینی و خواست مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به حضور مردم کشورمان در تمام عرصه‌ها و میدان‌ها، ادامه داد: مردم ما علیرغم تمام مسائل و مشکلات همواره پای نظام اسلامی ایران و انقلاب شأن ایستاده اند.

سلیمانی ضمن اشاره به مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه نیز خاطرنشان کرد: غربی‌ها مدام در دستگاه‌های تبلیغاتی شأن به مردم القا می‌کنند که نباید پای صندوق‌های رأی رفت و بار دیگر مشارکتی چشم گیر را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه غرب می‌خواهد مردم این فکر را کنند که انتخابات دردی از مردم دوا نمی‌کند، اضافه کرد: نگرانی غربی‌ها درباره ملت ایران واقعی نیست چرا که اگر واقعی بود آنها به تحریم ایران به ویژه در مسائلی مانند دارو‌ها که جنبه انسانی دارد نمی‌پردازند لیکن اینها دلسوز مردم ما نیستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها