وزیر انرژی نتانیاهو:

جنگ با لبنان تهدیدی برای شبکه برق «اسرائیل» است

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: ورود به جنگ گسترده با لبنان تهدیدی برای شبکه برق «اسرائیل» است.
کد خبر: ۶۷۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶ - 23June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هشدار مقامات صهیونیست درباره تبعات ورود به جنگ گسترده با حزب‌الله لبنان بر شبکه برق «اسرائیل» ادامه دارد.

وزیر انرژی نتانیاهو: جنگ با لبنان تهدیدی برای شبکه برق اسرائیل است

«الی کوهن» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز در گفتگو با روزنامه عبری زبان معاریو آورده است: تأسیسات انرژی در اسرائیل در صورت جنگ گسترده با حزب‌الله با توجه به اینکه مکان‌های استراتژیک محسوب می‌شود، در معرض تهدید هستند.

این در حالی است که طی روز‌های گذشته و حتی امروز هم رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از ترس روبه رو شدن با سناریوی تاریکی در صورت وقوع جنگ در جبهه شمالی برای خرید ژنراتور‌ها و نیروگاه‌های برق خانگی هجوم برده‌اند.

شائول گلدشتاین، رئیس شرکت برق نوگا رژیم صهیونیستی هم گفته است: پس از ۷۲ ساعت بی برقی (در صورت گسترش دامنه جنگ) زندگی در اسرائیل غیرممکن است.

به محض انتشار سخنان مدیرعامل شرکت «نوگا»، جست‌وجو در سایت خرید یک شرکت ویژه لوازم الکتریکی اسرائیل پنج برابر شده و در فروشگاه‌ها نیز ۲۴ درصد افزایش فروش ژنراتور نسبت به میانگین روزانه ثبت شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به نقل از کارشناسان صهیونیست آورده‌اند، ویژگی‌های خاص شبکه برق اسرائیل و پیامد‌های هرگونه قطعی برق ناشی از حملات حزب‌الله بر زندگی و روان اسرائیلی‌ها از جمله عواملی است که اسرائیل را از ورود به جنگ گسترده در جبهه شمالی بازداشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار