فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

حضور در انتخابات مشت محکمی را بر دهان یاوه گویانه خواهند زد

«نظری» گفت:مردم با حضور در انتخابات مشت محکمی را بر دهان یاوه گویانه خواهند زد و امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که همچون آیت‌الله رئیسی باشد نه اینکه تئوری‌پرداز باشند و پشت میزنشین لازم نداریم. 
کد خبر: ۶۷۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ - 23June 2024

حضور در انتخابات مشت محکمی را بر دهان یاوه گویانه خواهند زد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه‌ ثارالله استان کرمان در حاشبه برگزاری همایش روز بسیج مهندسین کشاورزی در سالن همایش‌های جهادکشاورزی اظهار داشت: بسیج مهندسین کشاورزی یکی از عرصه‌های ۱۹ گانه اقشار تخصصی بسیج است و از مهم‌ترین اهداف این قشر علمی‌سازی کشاورزی است. 

وی ادامه داد: طرح همگام با کشاورز یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین طرح‌های قشر بسیج مهندسین کشاورزی است و امنیت غذایی نیز در مباحث مربوط به کشاورزی نیز در راستای علمی‌سازی این امر دنبال می‌شود. 

فرمانده سپاه‌ ثارالله استان کرمان اذعان کرد: با علمی‌سازی مباحث کشاورزی در مباحث مربوط به گوشت و تامین نهادهای دامی و غیره…. در دولت سیزدهم  هم رشد تولید را افزایش دادیم و هم امنیت غذایی را تامین کردیم. 

سردار نظری افزود: در سال جاری تعدادی  طرح پرورش دام و طیور از محل تبصره ۱۸ را هم افتتاح کردیم اما کافی نیست و هنوز در توسعه پرورش مرغ مادر، تامین مرغ و دام گوشتی دچار مشکل هستیم، امروز ما در جنگ اقتصادی  قرار داریم و دشمنان هر بار بر این موضوع موج‌سواری کرده و کشور را دچار چالش می‌کند بنابراین اگر کالاهای ما در مباحث تأمین گوشت قرمزو سفید، و نهادهای دامی موفق شویم و انبارهای کالایی ما پر باشند دشمن هرگز موقعیت سوءاستفاده را نخواهد یافت. 

فرمانده سپاه ثارالله  کرمام اذعان کرد: رئیس جمهور شهید ۵ بار راهی کرمان شدند و رفع محرومیت را دنبال کردند دو کیلومتر سیل‌بند را زدیم زیرا هم دستور ایت‌الله رئیسی بود و هم خودشان پیگیری می‌کردند و هم برای محرومیت ها گریان بودند و از خداوند توان همت  برای خدمت می‌خواستند و درخواست رفع مشکلات را داشتند. 

وی ادامه داد: در کرمان ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ماحصل سفرهای استانی بود، و در کرمان، رفسنجان و شهربابک بزرگ‌ترین ورزشگاه ملی را می‌سازیم. 

سردار نظری افزود:  ۱۴۰۰ کارخانه کوچک و بزرگ را تیم اقتصادی استان پیگری کرد برای رفع موانع تولید که بخشی را هم بسیج مهندسین صنعت عارضه‌یابی کرد و برای رفع موانع تولید آن‌ها را معرفی می‌کردند. 

فرمانده سپاه ثارالله تاکید کرد: ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شده در کره جنوبی را آزاد کردیم و از روزی ۲۰۰ هزار بشکه نفت امروز یک میلیون بشکه را بدون دیپلماسی التماسی می‌فروشیم و به ۱۴ کشور همسایه صادرات کالا انجام می دهیم. 

وی ابراز کرد: ۱۲ هزار میلیارد تومان ماهیانه دولت روحانی بر گردن دولت سیزدهم انداخت برای همین آزادسازی پول‌ها و فروش نفت ما در سفره مردم هنوز مشهود نیست چون مقروضیم و درحال پرداخت بدهی هستیم. 

سردار نظری افزود: خرید کالا و ارزاق در ابتدای دولت سیزدهم انجام شد درحالی‌که تنها برای چند ماه ارزاق در انبارهای ما بود. 

فرمانده سپاه ثارالله اذعان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی اگر ابتکار و خلاقیتی در یک استان می‌دیدند آن را به کل کشور تصری می‌دادند که مرد میدان از کرمان آغاز شد و پروژه‌های آب‌رسانی به ۷ هزار روستا انجام شد. 

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات مشت محکمی را بر دهان یاوه گویانه خواهند زد و امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که همچون آیت‌الله رئیسی باشد نه اینکه تئوری‌پرداز باشند و پشت میزنشین لازم نداریم. 

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: امروز تمام برنامه‌ها برای پنج سال آینده در سند توسعه کشور مشخص است، بنابراین نیازی به تئوری‌پرداز نداریم زیرا هدف‌ها مشخص هستند و فقط کسی را لازم داریم که به اصطلاح  پاشنه کفش خود را بکشد و مانند مرد جهادگرانه وارد میدان شوند. 

وی ادامه داد: نیازی به کسانی که نگاهشان به بیرون و کدخداست نداریم زیرا ما خودکفا و توانمندیم و عملکرد دولت سیزدهم نشان داد که بدون استقراض و تنها با کار اقتصادی شبانه‌روزی می توان مشکلات را حل کرد و تنها راه‌حل موانع پیشرفت و توسعه توجه به فرصت‌ها و منابع داخلی است. 

سردار نظری افزود: دشمن به‌ دنبال برقراری ارتباط برای استثمار کشور ماست نه خدمت به مردم و توسعه اقتصاد ما، بنابراین امیدواریم چهل ساله دوم انقلاب را هم با همین نگاه جلو ببریم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار