جانشین سپاه فجر فارس:

استان فارس در اعزام اردوی راهیان نور کشور سرآمد است

سردار «جمالی» با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار نفر از فارس به مناطق راهیان نور اعزام شدند، گفت: استان فارس در بین استان‌های کشور بیشترین اعزام اردوی راهیان نور را در تمامی اقشار دارد که بدون هیچ حادثه‌ای این ماموریت بزرگ فرهنگی و تربیتی انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ - 23June 2024

بیشترین اعزام اردوی راهیان نور کشور توسط استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «هاشم جمالی» جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، سوم تیرماه در آیین تجلیل از خادمین و عوامل اجرایی راهیان نور و تشییع شهدای گمنام و اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور استان فارس، اظهار داشت: راهیان نور یکی از اردو‌های فرهنگی و تربیتی است که زائران کوی شهدا با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس با سبک زندگی شهیدان آشنا می‌شوند.

سردار جمالی با بیان اینکه تاثیر راهیان نور بر مردم توسط اهل بیت (ع) و شهدا رقم می‌خورد، افزود: تاثیر مکتب شهدا در اردوی‌های راهیان نور به ویژه اردو‌های دانش آموزی بسیار ملموس است و امروز تاثیر پیکر‌های مطهر شهدا را در تمام نقاط کشور شاهد هستیم. 

جانشین سپاه فجر فارس راهیان نور را یک کار ماندگار دانست و گفت: زحمات این اردوی فاخر فرهنگی و تربیتی بر دوش خادم الشهدا، راویان و روحانیون و دست اندر کاران راهیان نور است که به همت آنان در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار نفر به مناطق راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام بیش از ۱۲ هزار و ۵۵۷ نفر به راهیان مکتب شهید سلیمانی، بیش از ۹۱ هزار نفر به راهیان پیشرفت و ۱ هزار و ۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور دریایی در سال گذشته، ادامه داد: استان فارس در بین استان‌های کشور بیشترین اعزام اردوی راهیان نور را در تمامی اقشار دارد که بدون هیچ حادثه‌ای این ماموریت بزرگ فرهنگی و تربیتی انجام می‌شود.

سردار جمالی از اعزام ۶ هزار دانشجوی استان فارسی به مناطق راهیان نور طی سال گذشته خبر داد و ضمن تشکر از همراهی دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری فارس، اظهار داشت: در نوزدهمین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» استان ۸۹۸ نفر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که نفرات برتر پس از بررسی آثار معرفی شدند.

جانشین سپاه فجر فارس در پایان سخنان خود بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها