دمشق:

هدف اسرائیل از کشتار‌های جمعی، حفظ اشغال اراضی عربی است

وزارت خارجه سوریه با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای حفظ اشغال اراضی کشور‌های عربی از طریق کشتار جمعی، تأکید کرد که این کشتارها، از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز، بی‌سابقه است.
کد خبر: ۶۷۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ - 23June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه سوریه شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی همچنان در حال کشتار جمعی در نوار غزه و سایر اراضی فلسطین است و کشور‌های غربی نیز در این کشتار‌ها دخیل هستند.

هدف اسرائیل از کشتار‌های جمعی، حفظ اشغال اراضی عربی است

 دمشق با اشاره به اینکه این کشتارها، از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز، بی‌سابقه است، گفت: با وجود اینکه بیشتر کشور‌های جامعه بین‌الملل، اقدامات شنیع اسرائیل را محکوم می‌کنند، ولی این موضعگیری‌ها هیچ تأثیری بر سران این رژیم نژادپرست ندارد.

سوریه با بیان اینکه هدف صهیونیست‌ها از کشتار جمعی، حفظ اشغال اراضی فلسطین و سایر اراضی اشغالی عربی است، خاطر نشان کرد: سخنان صهیونیست‌ها و همپیمانان غربی آنان درباره گسترش جنگ، نشان داد که هشدار‌های سوریه و سایر کشور‌ها در این زمینه درست بوده است.

 دمشق تأکید کرد: سایر کشور‌ها برای اینکه آینده خونینی مانند فلسطین نداشته باشند، باید به سرعت در برابر جنایات اسرائیل بایستند و آن را متوقف کنند. به همین دلیل، ما شاهد ریخته شدن روزانه خون مردم فلسطین هستیم».

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها