استاندار فارس:

دولت سیزدهم الگویی جدید از ریاست جمهوری ارائه کرد

«ایمانیه» در نشست مشترک با شورای اداری استان فارس گفت: دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کرد تا در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بردارد به همین سبب الگویی جدید از ریاست جمهوری در این دوران ارائه شد.
کد خبر: ۶۷۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ - 23June 2024

دولت سیزدهم الگویی جدید از ریاست جمهوری ارائه کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز، سوم تیر ماه در نشست مشترک شورای اداری و قرارگاه استانی جهاد تبیین که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، یاد و خاطره حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را گرامی داشت و اظهار داشت: دولت سیزدهم به ریاست شهید سید ابراهیم رئیسی بصورت جهادی و شبانه روزی تلاش کرد تا در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بردارد به همین سبب الگویی جدید از ریاست جمهوری در این دوران ارائه شد.

 استاندار فارس از مسئولین دستگاه‌ها و ادارات خواست در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات عملکرد خود را به صورت مقایسه‌ای به اطلاع مردم برسانند و در ادامه گفت: از ظرفیت‌های مختلف برای تبیین دستاورد‌های نظام استفاده کنید؛ یکی از این فرصت‌ها فرصت برگزاری جشن‌های عید غدیر و همچنین چهلمین روز شهادت شهدای خدمت است.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در برنامه‌های عید غدیر خطاب به مسئولین دستگاه‌های اجرایی گفت: هنوز برای حل مسائل مزمن شده فرصت دارید از این فرصت تا می‌توانید استفاده کنید تا مشکلات مردم مرتفع شود چراکه کسب رضایت خداوند در گرو کسب رضایت مردم است.

نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که عملیات احداث آنها به پایان رسیده و قابلیت بهره‌برداری دارند در روز عید سعید غدیر افتتاح شوند تا به یمن این روز عزیز به مردم شریف استان تقدیم شود؛ تاکید دارم هر چیزی که در این روز افتتاح می‌شود باید همزمان در اختیار مردم برای استفاده قرار گیرد.

 وی با تاکید بر اینکه کلنگ زنی‌های انجام شده در این روز باید با شرط تامین کامل اعتبار آن صورت پذیرد به اهمیت اطعام در روز عید غدیر نیز اشاره کرد و گفت: در روز عید سعید غدیر بر اطعام بسیار سفارش شده پس با اطعام همسایگان، همکاران و نیرو‌های خود در حد توان، این سنت حسنه را احیا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها