پیام تبریک فرمانده انتظامی استان یزد به مناسبت هفته قوه قضائیه

فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۷۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱ - 23June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است.

هفته قوه قضائیه یادآور شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ است.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که از ارکان اساسی نظام اسلامی بشمار می‌آید همواره با بهره گیری از شرع مقدس اسلام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشی موثر در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا کرده و در راستای اجرای عدالت در چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از دلسوزان امام (ره) و انقلاب گواهی روشن بر این مدعاست.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران از ارکان اساسی نظام اسلامی به شمار می‌آید که همواره با بهره گیری از شرع مقدس اسلام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشی موثر در پاسداری از ارزش‌ها و کرامت انسانی شهروندان ایفا کرده و در این راستا نیز یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت اسلامی کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این دستگاه تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار