فرمانده نیروی دریایی سپاه:

افراد بی‌هویت برای ملت ایران گردن‌کلفتی می‌کنند/ ۲۳۰ هزار شهید ندادیم که از خارج مستشار بیاوریم

سردار «تنگسیری» گفت: امروز آدم‌های بی‌هویت و بی‌شناسنامه که نمی‌دانند نیروی نظامی و سپاه چیست و در دفاع مقدس نبودند، برای ملت ایران گردن‌کلفتی می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ - 24June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در اجلاسیه شهدای گچساران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: امروز اگر همه ما به راحتی با زبان فارسی صحبت می‌کنیم به پاس فداکاری و جانفشانی‌های شهدای والامقام است.
افراد بی‌هویت برای ملت ایران گردن کلفتی می‌کنند / ۲۳۰ هزار شهید ندادیم که از خارج مستشار بیاوریم
سردار تنگسیری افزود: شهدای کشور و ۳۹۰ شهید شهرستان گچساران رفتند که لطمه‌ای به خاک و ناموس ما وارد نشود و ما این افتخار را داریم که سرباز این ملت قهرمانی باشیم که بیش از چهل سال در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه خطاب به خانواده‌های معظم شهدا، گفت: بدانید شما دعوت شده از سوی شهدا هستید و امروز این شهدای ارزشمند هستند که کشور را در از توطئه‌های دشمنان عبور می‌دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهدا از شیرین‌ترین مایه حیات خود گذشتند که هویت و شناسنامه ما بماند، عنوان کرد: امروز آدم‌های بی شناسنامه که نمی‌دانند نیروی نظامی و سپاه چیست و در دفاع مقدس نبودند، برای ملت ایران گردن کلفتی می‌کنند که باید جوابگو باشند. در واقع این از مظلومیت انقلاب ما است.
 
سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه کسی که ریشه ندارد خیال می‌کند کشور ایران بی ریشه است، ابراز داشت: ما ۲۳۰ هزار شهید را ندادیم که از خارج از کشور مستشار و کارشناس بیاوریم.
 
این مسئول با بیان اینکه در زمان طاغوت بالاترین برد موشکی ما ۴۵ برد بود گفت: امروز جوانان این سرزمین موشک در برده‌های زیاد می‌سازند، که این نشان از اقتدار و عظمت این کشور دارد.
 
وی ادامه داد: دشمنان برای ثابت کردن خودشان زنان این کشور را بهانه کرده اند، زنان ما در تمام حوزه‌ها مانند پتروشیمی، خلبانی، پزشکی و... فعال هستند و هیچ‌گونه محدودیتی ندارند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در گذشته دشمنان هر بار تکه‌ای از این سرزمین را جدا کردند، افزود: دشمن خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد؛ پس باید در برابر فتنه‌های دشمنان، هوشیار باشیم.
 
سردار تنگسیری گفت: امروز با یاری خداوند به جایگاهی رسیدیم که ابرقدرت‌های ظاهری برای دفاع از سرزمین‌های خود از ما درخواست تسلیحات نظامی را دارند.
 
این مسئول تاکید کرد: زمانی که می‌گوییم الله‌اکبر به این معنی است که خداوند بزرگ است و به غیر از خداوند هیچ دشمنی نمی‌تواند مرگ ما را رقم بزند.
 
وی با بیان اینکه امروز خانواده‌های معظم شهدا چشم‌انتظار این هستند که ببینند ما چطور عمل می‌کنیم، یادآور شد: مگر می‌شود فداکاری جوانانی که برای امنیت ما به جوانی خود پشت پا زدند و جانبازانی که در بستر بیماری هستند را درک نکنیم.
 
سردار تنگسیری اضافه کرد: امروز افتخار این را داریم که تعداد قابل توجهی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در نیروی دریایی خدمت می‌کنند که این ایستادگی شجاعت و دلیرمردی نشأت گرفته از دوران دفاع مقدس است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهرستان گچساران دارای مردمان دلیر، با فرهنگ، غیور و با تدبیر است. رزمندگان گچساران در هر عملیاتی که حضور داشتند، خوش درخشیدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار