فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

شجاعت در برابر دشمن از ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب است

سردار «اکبری» روحیه جهادی و انقلابی، صراحت و شجاعت در مقابل دشمنان، توجه ویژه به محرومین و گره نزدن حل مشکلات کشور به خارج و قدرت‌های استکباری را ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح دانست.
کد خبر: ۶۷۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵ - 24June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور معتمدین، نخبگان و فرهیختگان شهرستان بن و با سخنرانی سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

شجاعت کافی برابر دشمنان از ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب است

سردار احمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در جمع نخبگان و فرهیختگان شهرستان بن اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی از نادرترین افرادی بود که سعی می‌کرد تقصیر‌ها را گردن دیگران نیاندازد و شبانه روز تلاش کند و با توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار علیهم السلام مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند.

وی افزود: دستاورد‌های دولت انقلابی خادم الرضا شهید آیت‌الله رئیسی از جمله احیای کارخانه‌های تعطیل، حل کردن معضل کرونا و کم کردن مرگ و میر کرونا، تلاش در جهت حل کردن مشکل مسکن و شروع به ساخت مسکن‌های جدید، تکمیل شبکه ملی اطلاعات، تکمیل فیبر نوری، کنترل نقدینگی، تسویه بدهی‌های دولت قبل و تلاش در جهت کنترل تورم جلوی چشم ماست.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم ادامه داد: این شهید بزرگوار در مجامع بین المللی در دفاع از دین و اسلام شجاعت داشت و در این کار با کسی تعارف نمی‌کرد.

وی ابراز داشت: رئیس جمهور آینده باید از جنس شهید رئیسی باشد و شاخصه‌هایی از جمله جهادی بودن، انقلابی بودن، صراحت و شجاعت در مقابل دشمنان، توجه ویژه به محرومین، گره نزدن حل مشکلات کشور به خارج و قدرت‌های استکباری را داشته باشد.

سردار اکبری، شجاعت کافی دربرابر دشمنان را از ویژگی‌های رئیس جمهورتراز انقلاب دانست و بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران توجه جدی به مشارکت حداکثری داشته باشیم و توجه داشته باشید که رئیس جمهوری را انتخاب کنید که در برابر دشمنان شجاعت کافی را داشته باشد و بتواند با تکیه بر توان داخلی کشور را از این پیچ تاریخی عبور دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار