رئیس کل دادگستری گلستان:

اقدامات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نقض حقوق بشر است

«آسیابی» گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نسل کشی و نقض فاحش حقوق بشردوستانه است.
کد خبر: ۶۷۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵ - 24June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، همایش حقوق بشر و کودکان غزه امروز دوشنبه ۴ تیر در سالن همایشات دادگستری گلستان برگزار شد.

«حیدر آسیابی» رئیس کل دادگستری گلستان در این همایش اظهار داشت: تمام مصداق‌های نقض حقوق بشر در مورد کودکان غزه از جمله حقوق حیاتی، اجتماعی، آموزشی، محاصره دارویی و غذایی در غزه اتفاق افتاد و منجر به شهید شدن هزاران کودک شد.
 
وی گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نسل کشی و نقض فاحش حقوق بشردوستانه است.
 
اقدامات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نقض حقوق بشر است
حیدر آسیابی افزود: با این وجود از ناحیه سازمان ملل اقدام موثری در توقف جنایت‌ها شاهد نبودیم و به واقع به عینه دنیا با ناکارآمدی سازمان‌های بین المللی مواجه گردید، اما در نهایت وجدان بشری در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی به خروش درآمد و سکوت بین المللی شکست. در همایش امروز از برگزیدگان جشنواره ربات کودک و صلح جهانی هم قدردانی شد.
 
این جشنواره با مشارکت شورای حل اختلاف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری گرگان برگزار شد.
 
۷۰ اثر در چهار محور ربات امدادگر نماد حمایت از کودکان غزه، ربات صلح طلب نماد امید به ظهور منجی صلح آفرین، ربات مسیریاب نماد رسیدن به صلح و دوستی، و ربات خلاق به دبیرخانه این جشنواره ارسال و پس از داوری، از سه اثر برتر در هر محور تقدیر شد.
 
اقدامات رژیم صهیونیستی مصداق بارز نقض حقوق بشر است
 
امروز همچنین یک پادکست شامل مجموعه‌ای از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره صلح و سازش رونمایی شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار