رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

افتتاح ۳۰۲ طرح و پروژه عمرانی در مازندران

سردار «سلیمانی» از افتتاح ۳۰۲ طرح و پروژه عمرانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 24June 2024

افتتاح ۳۰۲ طرح و پروژه عمرانی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، پروژه آبرسانی مجتمع عایواک در روستای ساری به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام به طول هشت کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی در حال اجرا بوده که تا به حال بیش از چهار کیلومتر مراحل احداث و لوله گذاری آن به پایان رسیده و با اتمام کامل آن مشکلات آبی ۵۰ روستای کم برخوردار استان مازندران رفع خواهد شد.

سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه بازدید از این پروژه با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در سپاه‌های استانی پروژه‌های متفاوت و متعددی را متقبل شده است، اظهار کرد: بسیج سازندگی و سپاه کربلا در سطح کشور به عنوان سپاه و بسیج سازندگی نمونه در زمینه انواع خدمات به مردم به خصوص طرح‌های عمرانی و زیربنایی مشهور و معروف است. 

وی افزود: در هفته امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر خم ۳۰۲ پروژه و طرح در ابعاد نسبتاً بزرگ و قابل قبول و با کیفیت بسیار خوب در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: بعضی از این پروژه‌ها خیلی مهم است. مثل پروژه‌های آبرسانی که آب شرب اگر در یک محلی تنش داشته باشد مردم اذیت و آزار می‌بینند و در زندگی‌شان دچار مشکلات می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این محل طرحی بود که سالیان سال معطل مانده و الان چهار کیلومتر از هشت کیلومتر آن انجام شده و چهار کیلومتر دیگر با سرعت بسیار مناسب به صورت جهادی در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مهم این است که اراده دوستان بر این قرار گرفته که در حل مشکلات مردم در استان به صورت جهادی کار کنند.

این مسئول بیان کرد: این طرح‌ها اگر می‌خواست فرآیندی غیر از این را طی کند، متوقف می‌شد. 

وی اذعان داشت: کار سپاه استان و بسیج سازندگی جای تقدیر و تحسین دارد چرا که هیچ مانعی نتوانست متوقف‌شان کند. این طرح‌ها به مردم عزیز مازندران تقدیم می‌شود و امیدواریم که بقیه طرح‌ها نیز به زودی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار