فرمانده انتظامی شادگان خبر داد؛

شهادت مامور پلیس در شهرستان شادگان

استوار یکم «کامران مسعودی‌تبار» از ماموران انتظامی خوزستان در حین انجام ماموریت توسط اشرار مسلح در شهرستان شادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۶۷۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ - 24June 2024

شهادت مامور پلیس در شهرستان شادگانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، استوار یکم «کامران مسعودی‌تبار» از ماموران انتظامی خوزستان در حین انجام ماموریت توسط اشرار مسلح در شهرستان شادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ «سید قاسم موسوی» فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار این شهرستان حین گشت‌زنی در جهت برقراری نظم و امنیت عمومی شهروندان در یکی از مناطق با ۲ نفر موتور سوار مواجه می شوند که آن‌ها به سمت خودروی پلیس اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله به سمت این ۲ نفر شرور تیراندازی کرده که پس از زمین گیر شدن افراد مهاجم با رها کردن موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف از محل متواری شدند. پس از این درگیری مسلحانه با تشکیل چندین گروه عملیاتی انتظامی تعداد ۵ نفر از عاملان و همدستان افراد مهاجم دستگیر و تعداد ۵ قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: استوار یکم «کامران مسعودی‌تبار» دراین عملیات مجروح شده بود که پس از انتقال به بیمارستان و علیرغم تلاش پزشکان این مامور مدافع امنیت شامگاه دیروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 مراسم وداع با پيكر پاک و مطهر شهید «کامران مسعودی‌تبار» ساعت ۹ صبح امروز در میدان امام (ره) شهرستان شادگان برگزار و پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت برای تشییع و خاکسپاری به استان ایلام منتقل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار