مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

رای ملت، امنیت ملی، اعتبار کشور و سیلی به دشمن است

سردار «خوشبخت» گفت: رای شما ملت، امنیت ملی، اعتبار کشور و سیلی به دشمن است و همگان شرکت کنید و دیگران را دعوت کنید، هرچه مشارکت بالا رود اعتبار کشور بالاتر است.
کد خبر: ۶۷۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ - 24June 2024

رای ملت، امنیت ملی، اعتبار کشور و سیلی به دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در مراسم همایش جهاد تبیین  و چهلم شهدای خدمت در سالن همایش این اداره کل با حضور نویسندگان، پژوهشگران ، شعراء و... برگزار شد اظهار داشت: تنها راه نشاط و پویایی هر جامعه در نتیجه انتخابات آن جامعه است؛ به همین منظور مشارکت مردمی و در نهایت انتخاب کاندید اصلح اولویت در بحث انتخابات است، ضمن اینکه رهبرانقلاب نسبت به این مهم تاکید فراوان دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شاخص‌های فرد اصلح به عنوان یک رئیس جمهور را اعلام کرده‌اند، گفت: باید با مشارکت حداکثری در انتخابات، اصلح‌ترین فرد را انتخاب کرده و آن را به دیگران پیشنهاد بدهیم. البته باید مراقب باشیم در دام دوگانه‌های کاذب انتخاباتی قرار نگیریم و به شعار‌های برخی از کاندیدا‌ها توجه نکنیم.

سردار خوشبخت به مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه تاکید کرد و افزود: رای شما ملت، امنیت ملی، اعتبار کشور و سیلی به دشمن است و همگان شرکت کنید و دیگران را دعوت کنید، هرچه مشارکت بالا رود اعتبار کشور بالاتر است.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: پیش روی رئیس جمهور دولت سیزدهم ۲ مسیر یکی بر مبنای استقامت و دیگری عمل به نسخه آمریکا بود. این به معنای عدم مذاکره نبود کما اینکه سیاست دولت شهید رئیسی مذاکره با کشور‌های قدرتمند و منطقه‌ای بود.

وی تصریح کرد: دشمنان در نظر داشتند قلب جهان یعنی خاورمیانه را بگیرند، اما در مقابل ایران ناتوان بودند چراکه مسیر پیش‌روی کشور، مسیر بر مبنای استقامت بود.

سردار خوشبخت با بیان اینکه هدف اصلی دشمن شکست انقلاب بود، گفت: در جنگ تحمیلی هدف اصلی، شکست انقلاب و به تصرف درآوردن تمامیت ارضی ایران بود. اما امروز جایگاه کشور ایران و جایگاه صدامیان را با هم مقایسه کنید.
 
وی با طرح این سئوال که آیا بعد از جنگ دشمنان از ایران دست کشیدند، گفت: دشمنان هنوز هم به دنبال منافع دیگری هستند؛ از زمانی که متوجه شدند انقلاب اسلامی پیروز می‌شود، تحریم‌ها را به ویژه در بخش نظامی شروع کردند و تا زمانی که در مقابل دشمن سر فرود نیاوردیم تحریم‌ها ادامه خواهد داشت.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه بیان داشت: جهاد امید افرینی نیز در دل جهاد تبیین محقق می شود و مهم ترین کار ما تصویرسازی واقعی از اصل انقلاب حرکت امام دستاورد‌ها و موقعیت کنونی و نگاه به آینده است.

سردار خوشبخت بیان کرد: امروز بعد از طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی راهی پیش رو‌ ندارد و شکست‌ها را بر شکست‌ها افزوده و تصمیم شجاعانه ما با اتکا بر قدرت حق عملیات وعده صادق را شکل داد که شاید در داخل برخی آن را کار کوچکی ببینند؛ ولی کار بزرگی بود که جمهوری اسلامی در دنیا انجام دا،  توانمندی و قدرت ما به نمایش در آمد و حقیقتا ما موقعیت خوبی در جهان داریم.

وی بیان داشت: از آرمان‌های نزدیک‌انقلاب اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی است که نمی‌توان بدون نابود کردن این غده سرطانی اهداف تمدن انقلاب اسلامی را به درستی پیش برد، ولی توان‌جمهوری اسلامی در ساخت لشکر بین الملل اسلامی امید به آینده را در مسیر فتح قله نهایی و آزادی بیت المقدس می‌افزاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار