رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد؛

احیای زنجیره‌های زراعی و پروتئینی کشور به کمک وقف

حجت الاسلام «خاموشی» با بیان اینکه با کمک وقف طی سال‌های اخیر پروژه‌های کوچک مقیاس را اجرا کردیم از احیای زنجیره‌های زراعی و پروتئینی کشور به کمک وقف خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ - 24June 2024

احیای زنجیره‌های زراعی و پروتئینی کشور به کمک وقفبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید مهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در حاشیه بازدید از زمین کشاورزی موقوفه «میرزامحمد علی‌آبادی» قائمشهر اظهار داشت: وقف با سرمایه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند مولدسازی کند و نیاز به شریک خارجی ندارد.

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان اینکه با کمک وقف طی سال‌های اخیر پروژه‌های کوچک مقیاس را اجرا کردیم، افزود: سازمان اوقاف به کمک وقف زنجیره‌های زراعی و پروتئینی کشور را احیا کرده است.

وی با بیان اینکه با رویکرد جدید رژیم اجاره داری را به رژیم مشارکت در محصول برای موقوفات تغییر دادیم، ادامه داد: در تلاشیم زمین‌هایی که بیابان پایه است و استعداد اقلیمی متفاوت دارد در قالب طرح‌های دانش‌بنیان احیا شوند.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه وقف می‌تواند پیشران عرصه‌های مختلف باشد، تصریح کرد: با مولدسازی وقف طی سال‌های اخیر به سراغ چندین شاخه اصلی، نظیر دریاپایه، مسکن، معدن، انرژی سبز، دانش بنیان، صنایع الکترونیک، صنایع نفتی، سنجش تراکم استخوان و درمان بیماران سرطانی رفتیم که موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار