فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نظامیان باید از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند

امیر سرتیپ «حیدری» با اشاره به تأثیر ورزش در پویایی جسم و روان، گفت: ما یک جامعه نظامی هستیم که باید از نظر جسمی در آمادگی دائم و همیشگی قرار داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 24June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم جشن صعود تیم فوتبال نیروی زمینی ارتش به لیگ دسته اول فوتبال، با اشاره به تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: از تمام بازیکنان، کادر فنی و کارکنان شریف ورزشی تیم فوتبال نیروی زمینی تشکر می‌کنم که با غیرت، کوشش و مداومت خستگی‌ناپذیر خود، توانستند به لیگ دسته اول (آزادگان) صعود کنند و امیدوارم در فصل جدید فوتبالی، اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد.

نظامیان باید از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند

امیر سرتیپ حیدری افزود: سالم بازی کردن و رعایت اولویت‌ها در ورزش‌های گروهی و فردی، از اهمیت فراوانی برخوردار است، به همین سبب، رعایت اولویت‌ها در ورزش از جمله حراست از احترام خود و دیگران، از جمله مواردی است که باید در ورزش به آن‌ها توجه شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ما یک جامعه نظامی هستیم که باید از نظر جسمی در آمادگی دائم و همیشگی قرار داشته باشیم؛ یکی از راه‌های کسب و حفظ آمادگی جسمانی و تقویت قوای روحی، انجام ورزش حرفه‌ای است.

به گزارش دفاع‌پرس، تیم نیروی زمینی تهران، با کسب ۵۳ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه الف، توانست به طور مستقیم به لیگ دسته یک صعود کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار